Останнім часом Viber став одним з найпопулярніших додатків для обміну повідомленнями у світі: понад 1 мільярд зареєстрованих користувачів у 190 країнах і доступно більш ніж 30 мовами. Коли месенджера було запущено в 2010 році, його основною привабливістю були безкоштовні дзвінки між користувачами. Ця функція набула великої популярності під час піку світової економічної кризи, і канал продовжував процвітати, коли було введено безкоштовний обмін повідомленнями. У 2013 році була запущена їх функція стікерів, що дає користувачам можливість прикрашати послання персоналізованими та інтерактивними стікерами, що стало однією з функцій цього каналу, що найчастіше використовуються.
Програми стали незамінними для полегшення спілкування з клієнтами, особливо після спалаху COVID-19. І зростаюча база користувача Viber відображає цей попит. З 2020 по 2021 рік загальний обсяг використання ділової вайбер розсилки зріс на 21%. Зокрема, використання транзакційних повідомлень (тобто підтверджень замовлень, повідомлень про доставку, нагадувань про зустрічі тощо) збільшилося на 37%. Крім того, багато брендів перейшли до двостороннього обміну посланнями, бачачи в цьому спосіб підвищити залучення та утримання аудиторії.
Вайбер розсилка - корисні для бізнесу функції
Провідні бізнес-функції розсилки у вайбер, створені для зміцнення зв'язку між брендами та покупцями за рахунок покращеної сервісної підтримки, післяпродажного обслуговування, своєчасного управління важливими даними й багато іншого:
Двосторонній варіант обміну файлами, що дозволяє брендам надсилати цінну інформацію та різні типи файлів (гарантії, рахунки-фактури, підтвердження бронювання, сертифікати). Користувачі можуть обмінюватися файлами з брендами (особистими даними, офіційними документами тощо).
Користувачі можуть легко обмінюватися фотографіями та відео з брендами. Наприклад, покупець, який купив нову лампу в магазині і у якого виникла проблема зі складанням, отримає своєчасну післяпродажну підтримку від бренду через Viber, отримавши відеоінструкцію в чаті.
Viber дозволяє користувачам закріплювати важливі послання або всю розмову у верхній частині основного екрану, наприклад, підтвердження бронювання або результати лабораторних аналізів від постачальників медичних послуг. Наприклад, людина, яка бронює номер у готелі, може отримати підтвердження прямо у Вайбер.
Бренди отримують можливість ініціювати та персоналізувати бесіди, коли вони інтегрують канал ділової viber розсилки зі своєю платформою CRM, надаючи доступ до історії клієнтів: включно з ім'ям, інтересами, деталями доставки попереднього замовлення тощо. Це спрощує майбутні покупки, оскільки покупці можуть підтвердити свої дані при оформленні замовлення.
Вайбер розсилки - приклади використання у різних сферах
Компанії, що працюють у сфері подорожей, райдшерингу та логістики, постійно потребують швидкого, точного та простого обміну інформацією. Інструменти розсилки viber стали важливою частиною цього процесу і можуть використовуватися для різних цілей:
- відправлення підтверджень бронювання;
- надання актуальних статусів послуг;
- підтримка клієнтів та усунення несправностей у режимі реального часу;
- створення персоналізованих та привабливих пропозицій;
- запрошення завантажити програму компанії.
Впровадження вайбер розсилки як додатковий канал обміну повідомленнями нарівні із SMS дозволяє гарантувати доставку послань у будь-яких умовах. Будь то відсутність сигналу мобільного оператора або збій мережі Інтернет - клієнт все одно отримає підтвердження бронювання, оновлення статусу доставки або запит на подорож у режимі реального часу.