Управління туризму та курортів Львівської ОВА презентує місця, які неодмінно поповнять запаси вашої внутрішньої енергії.
1. Свято-Успенська Унівська Лавра
Найдавніша документальна згадка про монастир неподалік Перемишлян сягає ХІV ст. На його майно часто зазіхали татари. Одного разу спалили дотла. Відновив святиню Ванько Лагодовський, я…
Західний Буг, Рата, Стрий, Опір, Барвінок, Сірка – місця, де зазвичай практикують водні атракції на Львівщині. Про головних організаторів такого виду відпочинку розповідає управління туризму та курортів Львівської ОВА.
«KAVA»
Сплав на байдарках чи катання на сапі – такий подарунковий сертифікат можна замовити у к…
Опалювальний сезон цього року може бути найскладнішим для України. На державному рівні створено спеціальний штаб, який розробляє різні сценарії проходження опалювального сезону. Аналогічний штаб створено у Львівській міській раді під керівництвом Ірини Маруняк, заступниці міського голови Львова. Штаб напрацював рекомендації і план дій для міста, пі…
Подати показники лічильників води можна у додатках Viber та Тelegram
ЛМКП «Львівводоканал» запровадив новий сучасний спосіб передачі показників лічильників. Тепер це можна зробити, скориставшись новим сервісом чат-бот у додатках Viber та Telegram. З усіх способів передачі показників, Viber-бот, Тelegram-бот та Особистий кабінет на Порталі споживачів комунальних послуг https://infolviv.com.ua/ є найбільш надійними, оскільки показники автоматично заносяться в базу відділу збуту послуг.
Для передачі показників чат-ботами достатньо приєднатись до акаунту «Львівводоканалу» за посиланням:
«Ми приймаємо показники лічильників води з 10 числа по передостанній робочий день кожного місяця. У цей період до нас надходить величезний масив даних по показниках понад 490 тисяч лічильників води, які встановлені у помешканнях львів'ян. Досі найпопулярнішим каналом передачі інформації є телефонний зв'язок. Зазвичай найбільше навантаження припадає на операторів кол-центру, які фіксують понад 4 тисячі дзвінків щодня. Саме тому абонентам доводиться очікувати у черзі на з'єднання з операторами до 5−10 хвилин. Відтак рекомендуємо користуватися онлайн сервісами для передачі даних. Адже це набагато швидше, зручніше та інформативніше. Можна не лише подати показники, але й побачити стан рахунку, історію платежів» — зазначив директор ЛМКП «Львівводоканал» Дмитро Ванькович.
У «Львівводоканалі» додають, що на підприємстві завершується робота над впровадженням мобільного додатку, який у наступному місяці буде доступний для скачування на Play Маркет та Apple store.
Додатково:
Крім того, передати показники лічильників холодної води можна й так, як раніше:
Через сервіс «Особистий кабінет» на Порталі споживачів комунальних послуг
За номером телефону Кол-центру: (032) 240−01−00, (067) 310−09−49.
За допомогою SMS у форматі:
Номер особового рахунку: Номер лічильника — кінцевий показник.
Для кожного району є свій номер телефону:
Галицький район — (067) 310−63−81;
Франківський район — (067) 310−61−69;
Личаківський район — (067) 310−64−85;
Сихівський район — (067) 310−59−51;
Залізничний район — (067) 310−60−56;
Шевченківський район — (067) 310−60−28;
Позаміські — (067) 310−59−52.
Eлектронною поштою. Лист потрібно надсилати за таким взірцем: номер особового рахунку, адреса, номер лічильника-кінцевий показник.