Бескидский туннельРоботи з будівництва Бескидського тунелю повинні бути закінчені до 25 травня – саме на цю дату заплановано відкриття об'єкту. Про це повідомив в. о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов, інформує прес-служба Львівської залізниці. 

"За попередні три роки металурги, аграрії, хіміки збільшили експорт вантажів до країн ЄС сухопутними прикордонними переходами. Тому відчутна необхідність відкриття нового тунелю, що ліквідує вузьке місце залізничної інфраструктури п’ятого європейського транспортного коридору Італія–Словенія–Угорщина–Словаччина–Україна", – зазначив Євген Кравцов.

За його словами, після введення нового тунелю в експлуатацію пропускна спроможність порівняно з одноколійним тунелем збільшиться з 47 до 100 пар поїздів за добу, а також зросте швидкість курсування поїздів через тунель з 40 до 60 км/год.

Він зазначив, що прем’єр-міністр України на засіданні уряду поставив завдання у 100-денний термін завершити роботи та підготувати Бескидський тунель до уведення в експлуатацію. Тому відкриття об’єкту заплановане на 25 травня.

"Ми очікуємо, що завдяки Бескидському тунелю покращимо і пасажирське сполучення із Закарпаттям. У перспективі плануємо запустити поїзд Інтерсіті між Львовом та Закарпаттям", – розповів в. о. голови правління товариства.

Наразі залізничники виконують роботи другого етапу – переоблаштування інфраструктури станції Бескид. Цей етап триває з 26 вересня 2017 року й передбачає закінчення робіт у тунелі та на підходах до нього, зокрема, електрифікацію, укладання колій, влаштування пристроїв централізації та блокування, а також зв’язку, будівництво припортальних будівель і споруд та освітлення припортальних ділянок. Щодоби на об’єкті працюють близько 140 колійників, енергетиків, зв’язківців та будівельників, задіяно 17 одиниць колійної та будівельної техніки.

Довідка SQ. Будівництво Бескидського тунелю, що знаходиться на межі Львівської та Закарпатської областей, фінансується за рахунок коштів ПАТ "Укрзалізниця" із залученням кредитних коштів МФО, зокрема Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках проекту "Впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України" та Європейського інвестиційного банку в рамках проекту "Бескидський залізничний тунель". З початку реалізації проекту профінансовано 2,2 млрд грн з ПДВ, із яких кошти ЄБРР – 526,8 млн грн., ЄІБ – понад 1 млрд грн., власні кошти Укрзалізниці – 666,5 млн грн. Вартість виконаних робіт 2 394 221 тис. грн з ПДВ. Новий тунель зводиться на відстані 30 метрів від старого одноколійного.


Работы по строительству Бескидского тоннеля должны быть закончены до 25 мая - именно на эту дату запланировано открытие объекта. Об этом сообщил и. о. председателя правления ПАО "Укрзализныця" Евгений Кравцов, информирует пресс-служба Львовской железной дороги. 

"За предыдущие три года металлурги, аграрии, химики увеличили экспорт грузов в страны ЕС сухопутными пограничными переходами. Поэтому есть необходимость в открытии нового тоннеля, который ликвидирует узкое место железнодорожной инфраструктуры пятого европейского транспортного коридора Италия-Словения-Венгрия-Словакия-Украина", - отметил Евгений Кравцов.

По его словам, после введения нового тоннеля в эксплуатацию пропускная способность по сравнению с одноколейным тоннелем увеличится с 47 до 100 пар поездов в сутки, а также возрастет скорость следования поездов через туннель с 40 до 60 км/ч.

Он отметил, что премьер-министр Украины на заседании правительства поставил задачу в 100-дневный срок завершить работы и подготовить Бескидский тоннель к вводу в эксплуатацию. Поэтому открытие объекта запланировано на 25 мая.

"Мы ожидаем, что благодаря Бескидскому тоннелю улучшим и пассажирское сообщение с Закарпатьем. В перспективе планируем запустить поезд Интерсити между Львовом и Закарпатьем", - рассказал и. о. председателя правления общества.

Сейчас железнодорожники выполняют работы второго этапа - переоборудование инфраструктуры станции Бескид. Этот этап длится с 26 сентября 2017 года и предусматривает окончание работ в тоннеле и на подходах к нему, в частности, электрификацию, укладку путей, устройство устройств централизации и блокировки, а также связи, строительство при портальной зданий и сооружений и освещения при портальной участков. Ежесуточно на объекте работают около 140 путейцев, энергетиков, связистов и строителей, задействовано 17 единиц путевой и строительной техники.

Справка SQ. Строительство Бескидского тоннеля, который находится на границе Львовской и Закарпатской областей, финансируется за счет средств ОАО "Укрзализныця" с привлечением кредитных средств МФО, в частности Европейского банка реконструкции и развития в рамках проекта "Внедрение скоростного движения пассажирских поездов на железных дорогах Украины" и Европейского инвестиционного банка в рамках проекта "Бескидский железнодорожный туннель". С начала реализации проекта профинансировано 2,2 млрд грн. с НДС, из которых средства ЕБРР - 526 800 000 грн., ЕИБ - более 1 млрд грн., собственные средства Укрзализныци – 666,5 млн грн. Стоимость выполненных работ 2394221 тыс. грн с НДС. Новый тоннель строится на расстоянии 30 метров от старого однопутного.