Львів'яни пропонують повернути термінали з квитками на зупинки електротранспорту. Петиція з такою пропозицією зареєстрована в Єдиній системі місцевих петицій.
Ще рік тому на зупинках електротранспорту у м. Львів стояли термінали самообслуговування, у яких можна було придбати квитки. Потім ці термінали зникли, зазначає автор петиції Димитрій Іщук. На великій частині зупинок електротранспорту немає ані магазинів з квитками, ані терміналів, тож пасажирам доводиться купляти квитки у салоні тролейбуса чи трамвая, у водія.
"Це створює відчутні труднощі, особливо у час-пік. Пасажирам доводиться передавати гроші через весь салон (місткість салона буває до 120 чол.) і отримувати (не завжди успішно, через те, що салон є дуже великим та людей багато) квитки та решту таким самим чином. Це завдає відчутного додаткового навантаження на роботу водія транспорту, а пасажирам - зайвий дискомфорт. Враховуючи психологічний аспект проблеми, припускаю, що це навіть збільшує кількість так званих "зайців" - пасажирів, що не платять за проїзд", - пише він.
За словами автора петиції, стикери з QR-кодами від Приват24 не вирішують проблему, адже майже усі пасажири користуються готівкою, не у всіх є картка саме Приватбанку та відносно мізерна кількість пасажирів активно користуються мобільним банкінгом.
"Пропоную вирішення проблеми - встановлення на зупинках електротранспорту терміналів з продажу квитків та абонементів на проїзд", - підсумовує він.
До кінця збору підписів залишилось: 54 дні.
Львовяне предлагают вернуть терминалы с билетами на остановки электротранспорта. Петиция с таким предложением зарегистрирована в Единой системе местных петиций.
Еще год назад на остановках электротранспорта в г. Львов стояли терминалы самообслуживания, в которых можно было приобрести билеты. Затем эти терминалы исчезли, отмечает автор петиции Димитрий Ищук. На большой части остановок электротранспорта нет ни магазинов с билетами, ни терминалов, поэтому пассажирам приходится покупать билеты в салоне троллейбуса или трамвая, у водителя.
"Это создает ощутимые трудности, особенно в час пик. Пассажирам приходится передавать деньги через весь салон (вместимость салона бывает до 120 чел.) и получать (не всегда успешно, потому что салон очень большой и людей много) билеты и сдачу таким же образом.Это создает ощутимую дополнительную нагрузку на работу водителя транспорта, а пассажирам - лишний дискомфорт. Учитывая психологический аспект проблемы, предполагаю, что это даже увеличивает количество так называемых "зайцев" - пассажиров, которые не платят за проезд", - пишет он.
По словам автора петиции, стикеры с QR-кодами от Приват24 не решают проблему, ведь почти все пассажиры пользуются наличными, не у всех есть карточка именно Приватбанка и относительно мизерное количество пассажиров активно пользуются мобильным банкингом.
"Предлагаю решение проблемы - установка на остановках электротранспорта терминалов по продаже билетов и абонементов на проезд", - заключает он.
До конца сбора подписей осталось 54 дня.