проект, реконструкция, ЧерновицкаяУ Львові разом з реконструкцією площі Двірцевої планується реконструювати вулицю Чернівецьку. Про розповідає "Твоє місто". 

Реконструкція площі Двірцевої неможлива без змін на вулиці Чернівецькій. На вулиці заплановано поєднання громадського транспорту та велосмуг. Проте її реконструкція також вимагає окремого проектування, каже очільник "Інституту просторового розвитку" Олег Шмід. На Чернівецькій мають з’явитися 4 смуги руху: для громадського транспорту, для пішоходів, для приватного транспорту та вже існуюча трамвайна лінія.

"Чернівецька ще не проектована, але, вочевидь, вона буде такою, тому що так спроектована ділянка, де вулиця з’єднується із Двірцевою площею. Права частина вулиці буде повністю віддана пішоходам та громадському транспорту, ліва частина – пішоходам та приватному транспорту. На площі Двірцевій також збудують диспетчерську для "Львівелектротрансу"", – розповів він.

За його словами, велосипеди будуть рухатись по смузі громадського транспоту, а на площі будуть встановлені елементи велодоріжки в місцях, де велосипеди будуть виїжджати з неї до пішохідної зони. На самій площі будуть покращені умови для перебування пішоходів: для них на площі буде облаштовано сквер під фасадом вокзалу.

За словами очільниці відділу урбаністики "Інституту просторового розвитку" Олександри Сладкової, проект розроблявся з метою затримати людей на площі на 15-30 хвилин: людина зможе спокійно приїхати трамваєм о 22:00 і о 22:30 сісти в потяг. Зараз же всі люди змушені брати таксі, а всі таксисти водночас приїжджають на площу в пікові години після десятої вечора та шостої ранку.

Також Олександра Сладкова розповіла, що дорожнє покриття для приватного транспорту на вулиці Чернівецькій заплановано зробити асфальтованим. При цьому бруківку на вулиці залишать.

"Управління охорони історичного середовища зверталося до нас із проханням подумати, як можна зберегти бруківку. Ми прийняли рішення вкласти пішохідну смугу та трамвайну колію бруківкою, що лежить на площі Двірцевій. Це забезпечить фізичний пріорітет трамваю перед іншими транспортними засобами. Наприклад, автобус, котрий їде по асфальту та наближається до смуги з бруківкою, автоматично буде пригальмовувати, пропускати трамвай і тільки після того переїжджати колії", – пояснює Олександра Сладкова.

За словами очільника "Інституту просторового розвитку" Олега Шміда, реалізація проекту має тривати 2 роки: за перші 12 місяців мають зробити частину площі для громадського транспорту, а частину для приватного транспорту та вулиця Чернівецька – за наступний рік.


Во Львове вместе с реконструкцией площади Дворцовой планируется реконструировать улицу Черновицкая. Об этом рассказывает "Твой город". 

Реконструкция площади Дворцовой невозможна без изменений на улице Черновицкой. На улице запланировано сочетание общественного транспорта и велополос. Однако ее реконструкция также требует отдельного проектирования, говорит глава "Института пространственного развития" Олег Шмид. На Черновицкой должны появиться 4 полосы движения: для общественного транспорта, для пешеходов, для частного транспорта и уже существующая трамвайная линия.

"Черновицкая еще не проектируемая, но, очевидно, она будет такой, потому что так спроектирована участок, где улица соединяется с Дворцовой площадью. Правая часть улицы будет полностью отдана пешеходам и общественному транспорту, левая часть - пешеходам и частному транспорту. На площади Дворцовой также построят диспетчерскую для "Львовэлектротранса"", - рассказал он.

По его словам, велосипеды будут двигаться по полосе общественного транспота, а на площади будут установлены элементы велодорожки в местах, где велосипеды будут выезжать из нее в пешеходной зоны. На самой площади будут улучшены условия для пребывания пешеходов: для них на площади будет обустроен сквер под фасадом вокзала.

По словам руководительницы отдела урбанистики "Института пространственного развития" Александры Сладковой, проект разрабатывался с целью задержать людей на площади на 15-30 минут: человек сможет спокойно приехать трамваем в 22:00 и в 22:30 сесть в поезд. Сейчас же все люди вынуждены брать такси, а все таксисты одновременно приезжают на площадь в пиковые часы после десяти вечера и шести утра.

Также Александра Сладковая рассказала, что дорожное покрытие для частного транспорта на улице Черновицкой запланировано сделать асфальтированным. При этом мостовую на улице оставят.

"Управление охраны исторической среды обращалось к нам с просьбой подумать, как можно сохранить мостовую. Мы приняли решение вложить пешеходную полосу и трамвайные пути мостовой, лежащий на площади Дворцовой. Это обеспечит физический приоритет трамвая перед другими транспортными средствами. Например, автобус, который едет по асфальту и приближается к полосе с брусчаткой, автоматически притормаживать, пропускать трамвай и только после того переезжать пути", - объясняет Александра Сладковая.

По словам главы "Института пространственного развития" Олега Шмида, реализация проекта должна длиться 2 года: за первые 12 месяцев должны сделать часть площади для общественного транспорта, а часть для частного транспорта и улица Черновицкая - за следующий год.