Олег Синютка, трудоустройствоОлег Синютка збирається активізувати інформаційну кампанію проти виїзду мешканців області на роботу за кордон. За допомогою буклетів мешканців області переконуватимуть, що робота за кордоном – це ризики і "реальні страхи". Про це повідомляє ZAXID.NET.  

Голова ЛОДА Олег Синютка збирається боротися з трудовою міграцією на Львівщині за допомогою буклетів-"страшилок" та обмеження реклами працевлаштування за кордоном. Під час апаратної наради минулого тижня звернувся до підлеглих із дорученням активізувати інформаційну кампанію проти виїзду українців на роботу в інші країни.

За словами Олега Синютки, більшість кадрових агенцій, що займаються працевлаштуванням мешканців Львівщини за кордоном, працююють нелегально або ж порушують умови ліцензій. Директор Львівського центру зайнятості Василь Барилюк уточнив, що з 92-х зареєстрованих на Львівщині компаній 54 не провадять діяльності після перевірок, а 24 фірми працюють з порушеннями.

Олег Синютка також висловив занепокоєння щодо стану інформаційної кампанії на тему працевлаштування українців за кордоном. Він доручив керівниці головного управління Державної міграційної служби України у Львівській області Іванні Іваночко виготовити буклети з інформацією про ризики працевлаштування за кордоном.

"Напишіть людям про реальні страхи. Коли людей, які приїжджають, б'ють, забирають паспорт, залишають ні з чим і людина працює, як раб. Треба дати це людині в руки і сказати: "Людино, подумай! Ти сьогодні тут можеш заробити 12-14 тисяч, а там ти отримаєш 17 тисяч. Порахуй, скільки ти витратиш на проживання, на харчування". Бо в нас же панує думка, що там полито медом, а людині при отриманні паспорта треба сказати правду!".

Очільник області Олег Синютка.

Голова ЛОДА також доручив керівниці департаменту внутрішньої та інформаційної політики ЛОДА Ользі Березюк поговорити з керівниками та головними редакторами інформаційних агенцій щодо доцільності розміщення реклами працевлаштування за кордоном. На думку Олега Синютки, слід обмежити поширення такої реклами.


Олег Синютка собирается активизировать информационную кампанию против выезда жителей области на работу за границу. С помощью буклетов жителей области будут убеждать, что работа за границей - это риски и "реальные страхи". Об этом сообщает ZAXID.NET

Председатель ЛОГА Олег Синютка собирается бороться с трудовой миграцией на Львовщине с помощью буклетив-"страшилок" и ограничения рекламы трудоустройства за рубежом. Во время аппаратного совещания на прошлой неделе он обратился к подчиненным с поручением активизировать информационную кампанию против выезда украинский на работу в другие страны.

По словам Олега Синютки, большинство кадровых агентств, занимающихся трудоустройством жителей Львовщины за рубежом, работают нелегально или же нарушают условия лицензий. Директор Львовского центра занятости Василий Барилюк уточнил, что из 92-х зарегистрированных на Львовщине компаний 54 не осуществляют деятельности после проверок, а 24 фирмы работают с нарушениями.

Олег Синютка также выразил обеспокоенность относительно состояния информационной кампании на тему трудоустройства украинцев за рубежом. Он поручил руководительнице главного управления Государственной миграционной службы Украины во Львовской области Иванне Иваночко изготовить буклеты с информацией о рисках трудоустройства за рубежом.

"Напишите людям о реальных страхах. Когда людей, которые приезжают, бьют, забирают паспорт, оставляют ни с чем и человек работает, как раб. Надо дать это человеку в руки и сказать: "Человек, подумай! Ты сегодня здесь можешь заработать 12-14 тысяч, а там ты получишь 17000. Посчитай, сколько ты потратишь на проживание, на питание". Потому что у нас же бытует мнение, что там полито медом, а человеку при получении паспорта надо сказать правду!".

Глава области Олег Синютка.

Председатель ЛОГА также поручил руководительнице департамента внутренней и информационной политики ЛОГА Ольге Березюк поговорить с руководителями и главными редакторами информационных агентств о целесообразности размещения рекламы трудоустройства за рубежом. По мнению Олега Синютки, следует ограничить распространение такой рекламы.