У Львові будуть запроваджувати e-ticket. За результатами тендеру на розробку сервісу е-квитка переможцем став чесько-український консорціум компаній Mikroelektronika spol s r.o. та SoftServe — Municipal Technologies LLC. Зараз відбувається підготовка документів для підписання договору з переможцем, в якому буде прописано послідовність дій у провадження автоматизованої системи обліку проїзду в громадському транспорті міста.

"Ця інформація вже акцептована Європейським банком реконструкції та розвитку. Усі тендерні процедури відбувалися згідно з європейським законодавством. Переможцем є чеська компанія Mikroelektronika, а на субпідряді є компанія SoftServe. Я цим є дуже втішений, бо фактично кошти залишатимуться у нашому ІТ-секторі. Тому завдання максимально велике, адже встановлене обладнання має відповідати європейській якості. І власне до кінця цього року ми маємо вийти на підписання фінальної угоди, і почати з наступного року впровадження е-квитка. Нічого подібного в Україні немає. Це повністю поміняє весь принцип роботи — тепер ми будемо замовляти послугу у перевізників, і перевізники будуть отримувати кошти за кілометри проїзду. Якщо ти не виїхав на маршрут, то і коштів не отримаєш", — повідомив міський голова Львова Андрій Садовий.

За його словами, за проїзд кожен мешканець буде розраховуватися карточкою, приставляючи її до валідатора у трамваях, тролейбусах, автобусах. Кожен мешканець має отримати карточку. Це свого роду карточка львів’янина, яка буде мати багато інших функцій.

Довідка SQ. Проект "Автоматизована система оплати проїзду у громадському транспорті м. Львова" (далі АСОП) включає в себе проектування, постачання, налагодження та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду, автоматизованої системи визначення місцезнаходження транспортних засобів, системи інформування пасажирів.

Проект АСОП реалізується із залученням фінансової та консультаційної підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку. З метою реалізації проекту підписано договори з Європейським банком реконструкції та розвитку, які затверджені ухвалами Львівської міської ради.

Загальна максимальна проектна вартість 11,2 млн євро (10 млн євро — кредит ЄБРР, 1,2 млн євро — місцевий внесок).

Впровадження системи оплати проїзду буде відбуватись одночасно у всьому транспорті, як комунальному так і приватному.

Назву електронного квитка визначили львів’яни через соцопитування. Назву "ЛеоКарт" запропонувало дев’ять львів’ян, однак переміг Андрій Карп’як, який надав найшвидше таку пропозицію. 14 березня 2017 року переможцю вручили сертифікат, який дає право на отримання річного електронного квитка під номером 1 на весь транспорт Львова.