логотип, крукевич, редизайнДизайнер Юрій Крукевич, який працював над розробкою попереднього логотипу, презентував його редизайн та додаткові елементи. Про це повідомляє "Дивись.Info".

Автор зазначає, що логотип зазнав незначних змін і тому це не стільки редизайн, скільки рестайлинг. На новому лого вежі стали рівними і стрункішими, за рахунок чого тепер їх можна міняти місцями.

"Головним завданням було зробити цей логотип більш динамічним і залишити його впізнаваним, щоби не було великого стилістичного розриву між тим, що було, і тим, що вийшло. Коли ми дивимося на попередній логотип, то бачимо, що вежі ніби стоять на горизонті, їх порядок розміщення незмінний. Це не дає можливості динамічно його використовувати. І нам прийшла ідея зробити так, щоби вежі можна було міняти місцями, рухати їх навіть по вертикалі, так, ніби ми ходимо містом і бачимо їх у різних ракурсах", – зазначив Крукевич.

У комплекті до оновленого логотипу, дизайнер також презентував додаткові елементи – набори тематичних піктограм, які розповідають про події у місті чи сфери діяльності у ньому. Так, є набір про громадський транспорт, каву, зустрічі і святкування, музику тощо.

"Ми бачимо, що коли вежі змістилися, вони утворили середовище, вільні місця якого заповнили піктограми. Ми отримали конструктор, з якого можна на всі випадки створювати різні композиції. Це можуть бути сухі піктограми для позначення транспорту, а можуть бути такі, які викликають емоції", – додав автор.

Редизайну промоційного лого міста передувала низка відкритих обговорень такої пропозиції, зокрема на хакатоні у серпні цього року. До додаткового обговорення залучали професійних дизайнерів, які працюють у місті, піарників, маркетологів.


Дизайнер Юрий Крукевич, работавший над разработкой предварительного логотипа, представил его редизайн и дополнительные элементы. Об этом сообщает "Дивись.Info".

Автор отмечает, что логотип претерпел незначительные изменения и поэтому это не столько редизайн, сколько рестайлинг. На новом лого башни стали ровными и стройными, за счет чего теперь их можно менять местами.

"Главной задачей было сделать этот логотип более динамичным и оставить его узнаваемым, чтобы не было большого стилистического разрыва между тем, что было, и тем, что получилось. Когда мы смотрим на предыдущий логотип, то видим, что башни будто стоят на горизонте, их порядок размещения неизменен. Не дает возможности динамично его использовать. И нам пришла идея сделать так, чтобы башни можно было менять местами, двигать их даже по вертикали, так, что мы ходим по городу и видим их в разных ракурсах", – отметил Крукевич.

В комплекте с обновленным логотипом Крукевич также представил дополнительные элементы – наборы тематических пиктограмм, которые рассказывают о событиях в городе или сферы деятельности в нем. Так, есть набор об общественном транспорте, кофе, встречах и празднованиях, музыке и тому подобное.

"Мы видим, что когда башни сместились, они образовали среду, свободные места которого заполнили пиктограммы. Мы получили конструктор, из которого можно на все случаи создавать различные композиции. Это могут быть сухие пиктограммы для обозначения транспорта, а могут быть такие, которые вызывают эмоции", – добавил автор.

Редизайну промо-логотипа города предшествовал ряд открытых обсуждений такого предложения, в частности на хакатоне в августе этого года. К дополнительному обсуждению привлекали профессиональных дизайнеров, которые работают в городе, пиарщиков, маркетологов.

Напомним, на логотипе города Льва изображены пять цветных башен: колокольня Армянского собора, башня Корнякта, Ратуша, башня Латинской кафедры и колокольня монастыря бернардинцев.


Нагадаємо, на логотипі міста Лева зображені п’ять кольорових веж: дзвіниця Вірменського собору, вежа Корнякта, Ратуша, вежа Латинської катедри та дзвіниця монастиря Бернардинів.