общественный транспорт, кредитЗ наступного року у Львові планують збільшити кількість комунального громадського транспорту за кошти Європейського інвестиційного банку. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

З огляду на критичний технічний стан комунального громадського транспорту Львова, у місті працюють над реалізацією кількох проектів, які дозволять суттєво збільшити і оновити кількість комунального громадського транспорту Львова.

"Зокрема, в роботі проект, який буде фінансуватися Європейським інвестиційним банком на закупівлю 120 автобусів. Плануємо придбати 60 великих автобусів довжиною 12 м, і 60 середніх, довжиною 8,5 – 9 м. Зараз ми проводимо аналіз, щоб визначити, яку саме кількість і якого транспорту Львів повинен мати до 2020 року. Відповідно до отриманих результатів бачимо, хоча це ще не остаточна цифра, що для Львова автобусів середнього розміру може бути достатньою 100 штук. На разі наше ЛК "АТП-1" має 40 середніх автобусів. Відповідно, коли закупимо ще 60 середніх автобусів, то зможемо повністю забезпечити необхідність у середніх автобусах. Також варто пам’ятати, що маємо ще велику кількість середніх автобусів приватних перевізників", - розповідає радник міського голови Львова Андрій Білий.

За його словами, також необхідно придбати великі автобуси, трамваї і тролейбуси. Один трамвай поміщає 130 - 140 пасажирів. Тролейбуси і автобуси довжиною 12 м поміщають 100 пасажирів, а середні автобуси лише 50-60 пасажирів. Відповідно 1 трамвай може замінити майже 3 середні автобуси. Якщо ж говорити про п’ятисекційні трамваї довжиною 30 м (ЛКП "Львівелектротранс" має один такий трамвай), то вони можуть помістити 250 осіб, відповідно замінити 5 середніх автобусів.

"До прикладу, Берлін зараз закуповує не 30 метрові трамваї, а 40 метрові. Ми теж плануємо рухатись цим шляхом і закуповувати більше трамваїв, оскільки це комфортно для пасажирів і створює менше заторів на дорогах. Тому в нас є проект про придбання 10-ти нових трамваїв за кредитні кошти ЄІБ (Європейський інвестиційний банк). Плануємо закупити 40 тролейбусів за кошти ЄБРР. Однак, розуміємо, що з огляду на усі тендерні процедури, реалізацію проектів може затягнутися в часі. А критичний стан рухомого транспорту треба вирішувати негайно. Тому найефективніший спосіб швидко виправити ситуацію - це шлях, який обрали Одеса, Харків, Київ, Вінниця – наповнення парку вживаними трамваями з Європи. Наразі ми розглядаємо декілька варіантів їх закупівлі із Німеччини", - додав Андрій Білий.

 

Евросоюз

Ця публікація була підготовлена в рамках проекту "Просування реформ в регіони" за сприяння Європейського Союзу (http://ec.europa.eu/europeaid). Зміст цієї публікації є виключною відповідальністю ІА "Status Quo" і жодним чином не відображає точку зору Європейського Союзу.


Со следующего года во Львове планируют увеличить количество коммунального общественного транспорта за средства Европейского инвестиционного банка. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.

Учитывая критическое техническое состояние коммунального общественного транспорта Львова, в городе работают над реализацией нескольких проектов, которые позволят существенно увеличить и обновить количество коммунального общественного транспорта Львова.

"В частности, в работе проект, который будет финансироваться Европейским инвестиционным банком на закупку 120 автобусов. Планируем приобрести 60 больших автобусов длиной 12 м и 60 средних, длиной 8,5 - 9 м. Сейчас мы проводим анализ, чтобы определить, какое именно количество и которого транспорта Львов должен иметь до 2020 года. Согласно полученным результатам видно, хотя это еще не окончательная цифра, для Львова автобусов среднего размера может быть достаточной 100 штук. На данный момент наше ЛК "АТП-1" имеет 40 средних автобусов. Когда закупим еще 60 средних автобусов, то сможем полностью обеспечить необходимость в средних автобусах. Также стоит помнить, что есть еще большое количество средних автобусов частных перевозчиков", - рассказывает советник городского головы Львова Андрей Белый.

По его словам, также необходимо приобрести большие автобусы, трамваи и троллейбусы. Один трамвай помещает 130 - 140 пассажиров. Троллейбусы и автобусы длиной 12 м помещают 100 пассажиров, а средние автобусы только 50-60 пассажиров. Соответственно 1 трамвай может заменить почти 3 средних автобуса. Если же говорить о пятисекционных трамвая длиной 30 м (ЛКП "Львовэлектротранс" имеет один такой трамвай), то они могут поместить 250 человек, соответственно заменить 5 средних автобусов.

"К примеру, Берлин сейчас закупает не 30 метровые трамваи, а 40 метровые. Мы тоже планируем двигаться по этому пути и закупать больше трамваев, поскольку это удобно для пассажиров и создает меньше пробок на дорогах. Поэтому у нас есть проект приобретения 10-ти новых трамваев за кредитные средства ЕИБ (Европейский инвестиционный банк). Планируем закупить 40 троллейбусов за средства ЕБРР. Однако, понимаем, что учитывая все тендерные процедуры, реализация проектов может затянуться во времени. А критическое состояние подвижного транспорта надо решать немедленно. Поэтому самый эффективный способ быстро исправить ситуацию - это путь, который выбрали Одесса, Харьков, Киев, Винница - наполнение парка б/у трамваев из Европы. Сейчас мы рассмтриваем несколько вариантов их закупки в Германии", - добавил Андрей Белый.

 

Евросоюз

Эта публикация была подготовлена в рамках проекта "Продвижение реформ в регионы" при содействии Европейского Союза. (http://ec.europa.eu/europeaid). Содержание этой публикации является исключительной ответственностью ИА "Status Quo" и никоим образом не отражает точку зрения Европейского Союза.