Львовоблэнерго, свет, электричество"Львівобленерго" запровадило нову можливість повідомити про відсутність світла – у веб-чаті. Про це повідомляє прес-служба ПрАТ "Львівобленерго". 

Додаткова важлива функція запрацювала на початку жовтня у новому онлайн-сервісі на веб-сайті  "Львівобленерго»" www.loe.lviv.ua — можливість повідомити про відсутність світла.

Аби скористатись сервісом потрібно клікнути на відповідний банер вверху стартової сторінки сайту. 

Далі ввести свій десятизначний код (особовий рахунок) та обрати пункт "Дізнатись ситуацію з відключенням" — ви отримаєте інформацію про причини відсутності електроенергії.

Якщо інформації за вашою адресою немає, Ви маєте можливість одразу відправити повідомлення у "Львівобленерго" про відсутність електропостачання.

Нагадаємо, що у веб-чаті також доступні функції подати показник електролічильника та дізнатись, скільки нараховано за спожиту електроенергію. 

Десятизначний код споживача (особовий рахунок з десяти цифр) можна дізнатись з квитанції про оплату, яку ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в Кол-центрі "Львівобленерго" — 0 800 50 15 68 (цілодобово, безкоштовно), на вашій сторінці "Персонального кабінету" info.loe.lviv.ua або у районних відділеннях компанії.


"Львовоблэнерго" ввело новую возможность сообщить об отсутствии света - в веб-чате. Об этом сообщает пресс-служба АО "Львовоблэнерго". 

Дополнительная важная функция заработала в начале октября в новом онлайн-сервисе на сайте "Львовоблэнерго" www.loe.lviv.ua - возможность сообщить об отсутствии света.

Чтобы воспользоваться сервисом, нужно кликнуть на соответствующий баннер вверху стартовой страницы сайта.

Далее ввести свой десятизначный код (личный счет) и выбрать пункт "Узнать ситуацию с отключением" - вы получите информацию о причинах отсутствия электроэнергии.

Если информации по Вашему адресу нет, вы можете сразу отправить сообщение "Львовоблэнерго" об отсутствии электроснабжения.

Напомним, что в веб-чате также доступны функции: подать показатель электросчетчика и узнать, сколько начислено за потребленную электроэнергию.

Десятизначный код потребителя (лицевой счет из десяти цифр) можно узнать из квитанции об оплате, которую вы получаете в пунктах приема платежей, в Кол-центре "Львовоблэнерго" - 0800 50 15 68 (круглосуточно, бесплатно), на вашей странице "Персонального кабинета "info.loe.lviv.ua или в районных отделениях компании.