У Львові розвивають дистанційні сервіси комунікації з владою. Як поінформувала директорка міського департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик, через особистий кабінет мешканця ввели близько 30 нових послуг.
«Ми завели через особистий кабінет мешканця близько 30 нових послуг, повністю оновили форму подання, які працюють через інтернет — тобто ви заходите через особистий кабінет мешканця на сайті міської ради, обираєте необхідну послугу, завантажуєте фотокопії документів, і надавач послуги опрацьовує ваші документи і приймає рішення: цей результат повертається до нас в ЦНАП і ми контактуємо із замовником та з’ясовуємо, який зручний спосіб отримання вже самого результату послуги. Тобто можна це зробити особисто, якщо критично потрібно в лічені дні забрати результат, або можна замовити кур’єрську доставку додому чи поштою. В останні тижні саме таким чином ми обслужили тисячі людей», — пояснила Валентина Бартошик, директорка департаменту адміністративних послуг ЛМР.
З її слів, все ж є випадки, коли потрібна фізична присутність замовника послуги, наприклад, представники бізнесу, які повинні внести зміни в певні установчі документи і для цього безпосередньо заповнити певні документи. В такому разі, замовник телефонує до ЦНАП і його записують на конкретну годину — тобто людина приходить, і в офісі є сама. До цього часу адміністратор весь пакет документів, і замовник просто ставить підпис і залишає приміщення. Тобто фізичний контакт є мінімальним.
До слова, усі ЦНАП на період карантину працюють в черговому режимі: є 4 працівники, які забезпечують обробку результатів, надання відеоконсультацій, допомагають кол-центру обробляти телефонні запити і видають документи.
Зауважимо, що на період карантину терміни надання адміністративних послуг змінилися — тобто продовжилися. Наприклад, якщо потрібно вклеїти фото у паспорт і це потрібно зробити протягом місяця, то на період карантину цей термін не працює.