админуслуги, горсовет, онлайнВ оновленому Особистому кабінеті мешканця м. Львова тепер є всі адміністративні послуги міської ради. Тож  не треба приходити в мерію, аби замовити якісь послуги міськради. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

Як повідомив начальник управління інформаційних технологій міськради Іван Коржов, від сьогодні на сайті Особистого кабінету можна знайти 158 послуг, що надає міська рада. Послуги також можна фільтрувати: за датою, за адресатом, за статусом (активний чи виконаний запит).

"Це був перший портал адмінпослуг в Україні - за два роки функціонування порталу ми мали змогу протестувати на 16 тисячах користувачів сайту усі його прогалини. Переосмислили формат звернень в міську раду. Внесли і опис діяльності департаменту, й інформацію про чиновника, і навіть графік прийому громадян. Таким чином люди краще розумітимуть, хто чим займається, до кого вони звертаються щодо різних питань", - розповів Іван Коржов.

"Львів є основоположником моди в багатьох суспільних напрямках і виявився послідовним в напрямку розвитку локального електронного уряду. Плануємо не зупинятися на цьому. У планах – інтеграція з глобальними сервісами національного рівня, це питання зараз перебуває в юридичній площині", - каже віце-президент з розвитку бізнесу компанії "Інфопульс" Любомир Бойчук. – Ви зможете замовляти послуги, сидячи на роботі, вдома чи кав’ярні. Вам лише раз потрібно буде приходити в мерію – ми економимо ваш час і кошти на доїзд.


В обновленном Личном кабинете жителя Львова теперь есть все административные услуги городского совета. Поэтому не надо приходить в мэрию, чтобы заказать какие-то услуги горсовета. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.

Как сообщил начальник управления информационных технологий горсовета Иван Коржов, с сегодняшнего дня на сайте Личного кабинета можно найти 158 услуг, предоставляемых городским советом. Услуги можно фильтровать: по дате, адресату, статусу (активный или выполнен запрос).

"Это был первый портал админуслуг в Украине - за два года функционирования портала мы могли протестировать на 16 тысячах пользователей сайта все его пробелы. Переосмыслили формат обращений в городской совет. Внесли и описание деятельности департамента, и информацию о чиновнике, а также график приема граждан. Таким образом люди будут лучше понимать, кто чем занимается, к кому они обращаются по различным вопросам", - рассказал Иван Коржов.

"Львов является основоположником моды во многих общественных направлениях и оказался последовательным в направлении развития локального электронного правительства. Планируем не останавливаться на этом. В планах - интеграция с глобальными сервисами национального уровня, этот вопрос сейчас находится в юридической плоскости", - говорит вице-президент по развитию бизнеса компании "Инфопульс" Любомир Бойчук. - Вы сможете заказывать услуги, сидя на работе, дома или в кафе. Вам лишь раз нужно будет прийти в мэрию - мы экономим ваше время и средства на доезд.