У Львові протягом двох днів випробовують чеську технологію ремонту дорожнього покриття (ямкового ремонту) із застосуванням інфра-термо-червоних пальників. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
Минулого року делегація з міста Львова під керівництвом заступника міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Сергія Бабака відвідала Чехію та ознайомилася з сучасними технологіями, які застосовуються у цій країні для проведення ремонту дорожнього покриття, зокрема ямкового ремонту. За результатами поїздки заступник міського голови Львова Сергій Бабак запросив чеських розробників випробувати їхню технологію на львівських вулицях.
Чеські фахівці прийняли запрошення і вчора, 1 лютого, вони прибули до Львова. Робота чеської машини випробовується на вул. Тракт Глинянський.
За словами заступника міського голови Львова, чеська установка (машина) використовує в роботі інфра-термо-червоні пальники, які розігрівають асфальт. Тож, на дорогу, на якій проводять ямковий ремонт, не потрапляє відкрите полум’я і не пошкоджує дорожнє покриття. При потребі додають свіжого асфальту, і далі все закатує віброкаток. Фактично, одразу через кілька хвилин по цій дорозі може їхати транспорт. Оскільки асфальт розігрівається, то це забезпечує 100% щеплення суміші, яку засипали в ямку, з дорогою.
"Основні і важливі характеристики – ця машина може працювати практично цілий рік, при температурі мінус 10 на дворі. Собівартість такої роботи втричі нижча ніж при тій технології, яку ми застосовуємо зараз. У комплект машини входить запас асфальту, який постійно підігрівається, і віброкаток. Дві людини, які працюють біля машини, за день можуть опрацьовувати ямковим ремонтом 150-180 м2 дороги. Латка лягає рівно, так, що коли їхатиме машини чи ітиме пішохід, не відчувається, що там є латка, щось вище чи нижче. Така латка в Чехії стоїть до 5 років. У них навіть є ще міні-установка такого зразка, яка дозволяє за таким принципом роботи ремонт хідників. Якщо б у Львові було 2-4 таких машини, то за 2-3 роки ми провели б якісний ямковий ремонт по всьому Львову і потім би підтримували дороги в нормальному стані", - розповів він.
Орієнтовна вартість машини в повному комплекті коштує 3,5 млн. грн.
Як розповів Мірослав Гурка, технолог чеського підприємства, з міста Брно, яке виробляє такі машини, ремонт доріг із використанням інфра-термо-червоних пальників робиться швидко і без обмеження проїзду і перекриття вулиць. Також при такому ремонті не виникає відходів – матеріал, який був в попередньому покритті дороги, розбивається, досипається новий асфальт, все з’єднається в одну масу, розігрівається і кладеться у вибоїну, яка щільно покривається асфальтною сумішшю без жодних нерівностей.
Во Львове в течение двух дней испытают чешскую технологию ремонта дорожного покрытия (ямочного ремонта) с применением инфракрасных термо-красных горелок. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.
В прошлом году делегация из города Львова под руководством заместителя городского головы Львова по вопросам жилищно-коммунального хозяйства Сергея Бабака посетила Чехию и ознакомилась с современными технологиями, которые применяются в этой стране для проведения ремонта дорожного покрытия, в том числе ямочного ремонта. По результатам поездки Сергей Бабак пригласил чешских разработчиков испытать их технологию на львовских улицах.
Чешские специалисты приняли приглашение и вчера, 1 февраля, они прибыли во Львов. Работа чешской машины испытывается на ул. Тракт Глинянский.
По словам заместителя городского головы Львова, чешская установка (машина) использует в работе инфра-термо-красные горелки, которые разогревают асфальт. Поэтому, на дорогу, на которой проводят ямочный ремонт, не попадает открытое пламя и не повреждает дорожное покрытие. При необходимости добавляют свежий асфальт, и дальше все закатывает виброкаток. Фактически, сразу через несколько минут по этой дороге может ехать транспорт. Поскольку асфальт разогревается, то это обеспечивает 100% сцепляемость смеси, которую засыпали в ямку, с дорогой.
"Основные и важные характеристики - эта машина может работать практически круглый год, при температуре минус 10 на дворе. Себестоимость такой работы втрое ниже, чем при той технологии, которую мы применяем сейчас. В комплект машины входит запас асфальта, который постоянно подогревается, и виброкаток. Два человека, которые работают у машины, за день могут обрабатывать ямочным ремонтом 150-180 м2 дороги. Заплата ложится ровно, так что когда едет машина или идет пешеход, не чувствуется, что там есть заплата. Такая заплата в Чехии стоит до 5 лет. У них даже еще мини-установка такого типа, которая позволяет по такому принципу работы ремонт тротуаров. Если бы во Львове было 2-4 таких машины, то за 2-3 года мы провели бы качественный ямочный ремонт по всему Львову и потом бы поддерживали дороги в нормальном состоянии", - рассказал он.
Ориентировочная стоимость машины в полном комплекте стоит 3500000. Грн.
Как рассказал Мирослав Гурко, технолог чешского предприятия из города Брно, которое производит подобнЫе машины, ремонт дорог с использованием инфракрасного термо-красных горелок делается быстро и без ограничения проезда и перекрытия улиц. Также при таком ремонте не возникает отходов - материал, который был в предыдущем покрытии дороги, разбивается, досыпается новый асфальт, все соединяется в одну массу, разогревается и кладется в выбоину.