кварталы, пешеходный центр, Львов12 кварталів навколо центру Львова стануть пішохідними. Про це повідомляє ZAXID.NET

У центрі Львова планують кардинально змінити організацію руху і значно розширити пішохідні зони, зробивши пішохідними майже два десятки невеликих вулиць та площ. Львівські урбаністи розробили концепцію пішохідних кварталів, яку винесуть на громадські обговорення. Пішохідні квартали мають стати логічним продовженням малого транспортного кільця, яке невеликими відрізками вже почали впроваджувати. При цьому центр не перекриють для руху транспорту повністю, а створять невеликі пішохідні зони довкола центру, щоб мешканці і туристи могли вільно прогулюватись не лише історичним центром.

Як розповіла начальниця відділу урбаністики ЛКП "Інститут просторового розвитку" Олександра Сладкова, наразі розроблена концепція організації пішохідних кварталів довкола нинішнього пішохідного центру.

"Зараз невеликі вулиці запарковані і майже не мають транзитного руху, або односторонні. Тому можна укрупнити квартали і зробити пішохідний променад навколо центральної частини, щоби люди виходили зі звичної пішохідної зони, йшли по кільцю. Адже тут є об’єкти, не менш цікаві, ніж площа Ринок. Коли люди ходитимуть навколо центру, вони бачитимуть більш живе місто", – пояснила вона.

За її словами, концепція та її елементи будуть виноситись на громадські обговорення, тобто одномоментно всі зміни не запровадять. Eрбаністи розділили всі території навколо центру на три типи: ті, які вже зараз є пішохідними (позначені на мапі зеленим кольором); ті, які можуть стати пішохідними в недалекому майбутньому (позначені оранжевим кольором), та ті, які можуть стати пішохідними у віддаленій перспективі (блакитний колір). Квартали перетворюватимуть на пішохідні паралельно із запровадженням малого транспортного кільця навколо центру та з будівництвом підземних паркінгів, перший з яких планують облаштувати на площі перед ЛНУ ім. Івана Франка. Таким чином водії зможуть лишати автомобілі на під’їзді до центру і переважно не матимуть потреби заїжджати у самий центр.


12 кварталов вокруг центра Львова станут пешеходными. Об этом сообщает ZAXID.NET

В центре Львова планируют кардинально изменить организацию движения и значительно расширить пешеходные зоны, сделав пешеходными почти два десятка небольших улиц и площадей. Львовские урбанисты разработали концепцию пешеходных кварталов, которую вынесут на общественное обсуждение. Пешеходные кварталы должны стать логическим продолжением малого транспортного кольца, которое небольшими отрезками уже начали внедрять. При этом центр не перекроют для движения транспорта полностью, а создадут небольшие пешеходные зоны вокруг центра, чтобы жители и туристы могли свободно прогуливаться не только историческим центром.

Как рассказала начальница отдела урбанистики ЛКП "Институт пространственного развития" Александра Сладкова, пока разработана концепция организации пешеходных кварталов вокруг нынешнего пешеходного центра.

"Сейчас небольшие улицы запаркованы и почти не имеют транзитного движения или односторонние. Поэтому можно укрупнить кварталы и сделать пешеходный променад вокруг центральной части, чтобы люди выходили из привычной пешеходной зоны, шли по кольцу. Ведь здесь есть объекты, не менее интересные, чем площадь Рынок. Когда люди будут ходить вокруг центра, они будут видеть более живой город", - пояснила она.

По ее словам, концепция и ее элементы будут выноситься на общественные обсуждения, то есть одномоментно все изменения не введут. Урбанисты разделили все территории вокруг центра на три типа: те, которые уже есть пешеходными (обозначены на карте зеленым цветом) те, которые могут стать пешеходными в недалеком будущем (обозначены оранжевым цветом), и те, которые могут стать пешеходными в отдаленной перспективе (голубой цвет). Кварталы будут превращать в пешеходные параллельно с введением малого транспортного кольца вокруг центра и со строительством подземных паркингов, первый из которых планируют обустроить на площади перед ЛНУ им. Ивана Франко. Таким образом водители смогут оставлять автомобили на подъезде к центру и преимущественно без необходимости заезжать в центр.