Після зими кожний автомобіль потребує огляду, але для власників традиційного українського авто, Деу Ланос, це особливо актуально. По-перше, більшість із них уже не нові — багатьом понад 15 років, і вони особливо вразливі до корозії. По-друге, заводське антикорозійне покриття Ланоса не було ідеальним навіть у нових моделях, а зі зношеним підкрилком проблеми лише пришвидшуються. Якщо не звертати увагу на стан підкрилків, іржа може швидко “з’їсти” арки та пороги. Весна — ідеальний момент, щоб зазирнути під крило й уникнути зайвих витрат. Ось три головних причини зробити це якнайшвидше:
Стан доріг після зими
Навіть якщо зима була безсніжною, навесні дороги все одно перебувають в поганому стані: асфальт кришиться, з’являються ями та тріщини. Разом із вибоїнами на поверхню виходить дрібне каміння, яке потрапляє в колесо й б’є по підкрилках. Найчастіше страждає підкрилок передній правий Ланос, оскільки праве колесо частіше потрапляє у вибоїни біля узбіч і бордюрів. Тріщини, відколи або повне відривання підкрилка — не рідкість після кількох місяців весняної експлуатації.
Зайві шуми та вібрації під час руху
Пошкоджений або нещільно закріплений підкрилок починає видавати себе неприємними звуками. Це можуть бути: глухе деренчання, скрип або вібрація, яка чується в салоні. Також під час руху по нерівностях пластик може тертись об колесо, спричиняючи додатковий знос гуми або навіть пошкодження елемента підвіски. Іноді підкрилок, що частково відірвався, просто «здувається» потоком повітря на великій швидкості, що може призвести до повного його відриву. У кращому випадку — втрата пластикової деталі, у гіршому — небезпечна ситуація на дорозі.
Ризик пошкодження інших деталей
У Ланосі під передніми арками проходить кілька важливих елементів, які напряму залежать від захисту підкрилком. З правого боку — бачок омивача лобового скла з насосом, до якого підходить електропроводка. Тут же — дроти до поворотників, габаритів, а в деяких комплектаціях — до передніх протитуманок. Усе це доволі вразливе до вологи й бруду, які без підкрилка потрапляють просто в арку. Також з внутрішнього боку арки частково видно коробку передач та нижню частину крила — а це ще одна зона ризику для іржі. Якщо підкрилок тріснув або відірвався, ці вузли залишаються беззахисними перед вологим брудом, пилом і камінням. З часом це може призвести до виходу з ладу проводки, корозії контактів або пошкодження пластикових бачків.
Підкрилок — це недорога, але дуже важлива деталь, що захищає критичні частини авто від ушкоджень. Для Ланоса, який з роками не молодшає, справний підкрилок може буквально продовжити життя кузова. Весна — найкращий час, щоб перевірити, чи все на місці, і при потребі — замінити.