Реклама – рушій продажів. А етикетка – останній бастіон, який має здолати продавець, щоб остаточно перемогти у боротьбі за покупця. Саме тому новітні технології та креативні рішення пропонують незвичайні ідеї, щодо позначенням назви та змісту товарної пропозиції. Новітні розробки поліграфістів та друк етикеток від компанії SP EKKO перетворюють звичайне інформування у засіб додаткового впливу на покупця. Ці технології зовсім не схожі на прості візуальні рішення і створюють унікальність бренду, його запам’ятовування.
Компанія SP EKKO має власне поліграфічне обладнання. Воно допомагає створювати етикетки та іншу поліграфічну продукцію різними способами:
- якісного трафаретного друку;
- флексографічних багатотиражних рішень;
- дрібних та одиничних тиражів цифрового друку.
Такі наявні технологічні лінії говорять про можливості друку етикеток із тиражем на десятки тисяч або виготовленням унікальної етикетки для подарунка або сувеніра в одному екземплярі. А зараз розкажемо про наявні секрети поліграфістів, які допоможуть зробити етикетку незвичайною, яка запам’ятається із сотень схожих позначень товару.
Чарівна етикетка створена блінтовою або конгревною технологією
Чарівними ці етикетки можна назвати через те, що вони і справді є незвичайними, адже вирізняються не лише дизайном та яскравістю фарб. Конгревна технологія виробництва етикеток створює випукле зображення, яке відчувається на дотик та схоже на тривимірне. Етикетка стає витвором мистецтва. Її точно вирізняють із купи звичайних пласких зображень. Особливо ефектно вона виглядає з використанням спеціального освітлення.
Блінтове тиснення навпаки, заглиблює малюнок у поверхню етикетки. Але ефект схожий – зображення стає об’ємним.
Золото – це завжди у тренді
Позолота на етикетці виглядає яскраво та привабливо завжди. Це – класичний спосіб виокремити брендування товару на тлі яскравих, проте «звичайних» етикеток. Позолота може бути виконана у формі нанесених ліній та штрихів, із цікавим дизайнерським рішенням.
Етикетка із секретом: скретч-фольга
Якщо маєте бажання створити сюрприз і закарбувати його у кожну етикетку – замовляйте покриття скретч-фольгою. Це звичний нам з лотерейних квитків спосіб витирання поверхні для читання напису. Так можна організувати багато цікавих маркетингових рішень. А винагорода має стати справедливою, адже кількість виграшних написів, які можна придбати у конкретному місці, неможливо встановити.
Двосторонній друк: використовуємо корисну площу по максимуму
Двостороння етикетка – незвичайне рішення, але цікаве для обов’язку позначення всіх важливих і необхідних даних про продукт, для виробника. Це стосується чималої кількості споживчих товарів. Але замість нудного тексту, який зазвичай не справляє враження на користувача, можна перенести його більшу частину на другу сторону етикетки, яка може відклеюватись. Таким чином поверхня звільняється від «сліпої» частини і заповнюється цікавим малюнком чи інформацією, яка зацікавить придбати товар.