Війна в Україні триває, але Різдво та Новий рік ніхто не відміняв. Тому, незважаючи на важку ситуацію, українці вже почали шукати подарунки близьким та рідним.
Як демонструє статистика використання промокодів за грудень, в Україні вже активно готуються до свят – збільшуються продажі подарунків, росте число замовлень делікатесів до новорічного столу, солодощів. Помітне пожвавлення в супермаркетах електроніки, косметики, парфумерії, дитячих товарів, одягу, які намагаються привернути увагу покупців безліччю цікавих пропозицій та можливістю зекономити.
Основні тенденції в продажах зимою 2022-2023 рр.
Війна триває в Україні вже більше дев’яти місяців, що впливає на бізнес, асортимент магазинів, попит на товари. Зараз основним трендом в продажах є підтримка українцями локальних брендів. Люди намагаються купувати товари, вироблені в Україні, з розумінням ставляться до підвищення цін та затримок з поставками, надають перевагу невеликим виробництвам, перед якими постало багато складних викликів.
Український бізнес, в свою чергу, стає більш соціально відповідальним. Майже всі магазини та бренди роблять свій внесок у перемогу: одні перераховують на потреби ЗСУ відсоток з прибутку, інші самостійно купляють все необхідне для армії, організують благодійні акції та інформаційні кампанії. І клієнти більш охоче купують товари та послуги, знаючи, що частина їх коштів буде витрачена на важливу справу.
Незважаючи на те, що до осені показники в різних категоріях покращилися, помітно, що зараз українці намагаються максимально економити – частіше використовують промокоди на знижки, обирають бренди сегменту мас-маркет та мідл-ап, шукають найкраще співвідношення якості та ціни. Знизились продажі ювелірних прикрас, коштовних речей, предметів розкоші.
Які подарунки шукають українці
Промокоди українці використовують все частіше. Проаналізувавши найбільш популярні категорії, можна зробити висновки про те, що ж планують дарувати рідним та близьким. Найвищий попит зараз зафіксований на дитячі іграшки та одяг, солодощі – в грудні-січні багато свят та приводів порадувати малечу, тому економія на купівлі цих товарів актуальна для кожної родини.
Багато купують елітного алкоголю, вже почали шукати промокоди на продукти. Не всі святкуватимусь Різдво і Новий рік вдома, в багатьох є певні складнощі з приготуванням їжі через перебої з постачанням електроенергії. А втім, відмовлятися від можливості приємно провести час за вечерею в сімейному колі навіть в такі важкі часи українці не планують. Тому все більш популярними стають різноманітні сервіси з доставки суші, піци, святкові набори ресторанів тощо.
Збільшення продажів фіксують магазини косметики та парфумерії – засоби для макіяжу та догляду, аромати традиційно купують в якості подарунків. В грудні-січні магазини пропонують гарні знижки та безліч цікавих акцій – і українці з радістю користуються більшістю з них.
Стабільно високий попит в цю пору року зафіксований на гаджети – смартфони, планшети, аксесуари до електроніки дарують досить часто. Почали шукати промокоди на книжки, товари для дорослих, ювелірні прикраси, але в порівнянні з минулорічною кількістю застосованих знижок тут показники все ще низькі.