Етикетки можуть бути як паперові так ї текстильні, які потрібно вшивати. Обидва вида презентують виробника, але сама текстильна етикетка залишається з товаром надовго, а часом назавжди.
Текстильна етикетка – це добрий приклад кооперації дизайну та сучасних матеріалів. В компанії Логопринт кожна етикетка розробляється конкретно під замовника, обумовлюється оригінальним дизайном та макетами, які залишаються тільки Вашими. Друк етикетки від 100 метрів за 2 дні дає можливість не купувати етикетку про запас, мати можливість вносити зміни та коректувати свій макет.
Після затвердження макету, Вам необхідно вибрати матеріал стрічки, матеріал та колір друку. Наприклад, компанія Логопринт має три вида стрічки: сатин, нейлон та силікон.
- Сатин європейського виробника нагадує щільний атлас, під час різання він потребує або гарячої обробки або має бути вшитий у виріб. Може бути білого та чорного кольору.
- Нейлон ще називають японський папір, під час різання він не потребує гарячої обробки й може бути вшитий в однієї сторони (прапорцем). Він буває тільки білого кольору.
- Силікон – прозорий, досить щільний, не потребую додаткової обробки, частіше вшитий з одного боку (прапірцем).
Друкувати ваш дизайн-макет теж можливо різними матеріалами. Наприклад самий розповсюджений – це чорний колір друку. Але можливо змінити колір та надрукувати однокольорову етикетку червоною, зеленою, синьою та ін.
Якщо друкувати чорний сатин дуже ефектно виглядають етикетки друковані золотом чи сріблом. Срібло та золото можливо друкувати ї по білій стрічці, як сатин так й нейлон.
Якщо потрібні етикетки с дизайн-макетом два та більше кольорів компанія Логопринт рекомендує друкувати сублімаційні етикетки. Повнокольорові етикетки можливо друкувати тільки по білому сатину, але можливо отримати стрічки різного кольору з повною заливкою. Додатково ми можемо запропонувати різання етикетки, друк номерної етикетки, двосторонній друк.
Етикетки можуть відрізнятися не тільки дизайн-макетом, а й оригінальним матеріалом, який стане Вашою візитною карткою в процесі комунікації з клієнтом.
Вартість етикеток залежить не тільки від її розмірів, але й від матеріалів друку. Так, сама простіша та розповсюджена – це нейлонова етикетка с чорним написом. Потім йдуть однокольорові на нейлоні. Сатин виглядає більш ефектно, має атласний перелив. Самі презентабельні етикетки – це черні с золотом чи с сріблим написом. Новим трендовим матеріалом стає силікон. Іноді потрібно декілька етикеток одночасно. Наприклад, розмір на нейлоні, а логотип на чорному сатині. Нейлон можливо передбачає відрізання, а чорний сатин залишиться на одязі. Компанія Логопринт допомагає вибрати оптимальний матеріал залежно від дизайн-макету та самого виробу, який буде маркіруватися.