Практично всі наші співвітчизники мають телефони. Для одних ці апарати потрібні просто як засіб зв'язку, для інших - ще й додатково як розвага, треті використовують їх як універсальні міні-комп'ютери з багатьма додатковими можливостями (спілкування різними способами з людьми по всьому світу, фото- і відеокамера, навігатор, калькулятор, диктофон, плеєр, різні корисні встановлені програми тощо).
З огляду на такі різні вимоги та побажання користувачів до телефонів, десятки компаній-виробників випускають сотні різноманітних моделей, що відрізняються як по набору опцій, так і по дизайну, якості, надійності. Деякі виробники зайняті в основному виробництвом тільки багатофункціональних дорогих смартфонів; інші - спеціалізуються у середній ціновій ніші; а є компанії, які випускають лише бюджетну продукцію з вкрай обмеженим функціональними можливостями; та й якість апаратів деяких брендів є досить низькою.
На цьому тлі помітно виділяється продукція південнокорейської компанії Samsung, яка проводить багатовекторну політику, випускаючи мобільні гаджети в усіх цінових сегментах - від бюджетних простих телефонів до смартфонів преміум-класу. Але навіть при багаторазовій різниці у вартості всі ці вироби відрізняються відмінною якістю та надійністю, а також оптимальним співвідношенням у плані ціна/якість у порівнянні з аналогічними товарами інших брендів.
Однак у будь-якому випадку рано чи пізно телефони Самсунг виходять з ладу (як і всі інші), через що їх доводиться ремонтувати. Причини можуть бути самими різними: найчастіше поломки відбуваються через неакуратність або необережність власників, також із часом у телефоні відбувається природний знос окремих компонентів, зрідка зустрічається заводський брак. Як показує практика, в ремонтних майстернях найчастіше виконується заміна скла Samsung після падінь телефонів із висоти, їх ударів або сильних здавлень.
Звичайно, причин поломок телефонних апаратів може бути безліч. Рекомендація тут може бути тільки одна: при виході смартфона з ладу не варто займатися самодіяльністю, намагаючись полагодити його самостійно (так у багатьох випадках можна лише посилити проблему), а звернутися до сервісної майстерні, де є професійне діагностичне обладнання і оригінальні запчастини для заміни.
Якщо поруч із вашим місцем проживання такої майстерні нема, то зверніться до Сервісного центру M-FIX (м. Київ) – за допомогою «Нової пошти» відправте телефон туди і за кілька днів отримайте його у чудовому технічному стані.
Сайт компании «М-ФІКС» - https://m-fix.com.ua