Маючи більше ніж столітню історію, футболки давно ввійшли в розряд найуживанішого одягу. Зараз купити футболку можна де завгодно. Але ж чи усі вони є якісними, безпечними, зручними? Таке питання виникає у багатьох споживачів. Щоб одяг відповідав хоча б цим головним критеріям, потрібно звертати уваги при його купівлі на деякі нюанси.
Як обирати?
Однією з найголовніших характеристик є матеріал, з якого пошита футболка. Найкращим варіантом експерти вважають бавовну. Такі вироби гарно тримають форму, не просвічують, довго мають привабливий вигляд. Також бавовняні вироби не парять тіло, приємні на дотик, безпечні в разу ніжної чутливої шкіри.
Купуючи ту чи іншу модель, слід звертати увагу на шви. Якісний виріб має рівненькі, без пропусків строчки. Нитки не стирчать, не тягнуть тканину, не збираються в одному місці горбиком. Якщо такі похибки є, то вбрання пошите нашвидкуруч і тому може бути не досить якісним.
Має значення крій футболки, її розмір. Вона не повинна збиратися фалдами та й в обтягнутому виді не усім личить. Тому, краще обирати модель, що відповідає зросту, об’єму плечей та грудей.
- Ще один нюанс, який треба брати до уваги – виріз:
- струнким та високим, звичайно ж, підійде будь яка його форма;
- повненьким краще обирати V-подібний варіант (таку модель радять носити і людям, що мають маленький зріст);
- панянкам з середнім розміром грудей й вузькими плечима можна обрати круглий тип.
Де купити?
Великий асортимент якісної продукції різних фасонів, розмірів, кольорів пропонує компанія «Беррітекс». Електронний каталог продукції, розміщений на сайті, є прямим доказом цього твердження. Тут, на сайті, надається можливість замовити обрану модель в найбільш зручний спосіб – онлайн, телефоном, електронною поштою. Контактні дані для зв’язку із відділом продажу вказані у відповідному розділі.
Доставка товару здійснюється різними вітчизняними логістичними компаніями, а саме: Нова пошта, Делівері, Автолюкс, САТ. Це додає комфорту та зручності у співпраці з клієнтами. Демократична цінова політика – ще один бонус, що робить продукцію такою, яка має неабиякий попит.