Абоненти зможуть і надалі дзвонити на гарячі лінії з профілактики COVID, користуватись пропозиціями для віддаленої роботи, отримувати консультації лікарів у мобільному додатку, користуватись іншими акційними пропозиціями - без додаткової плати. Строк дії таких акцій продовжено до 24 квітня 2020 р.
Київстар продовжує дію акцій і пропозицій, які були запроваджені на підтримку приватних та корпоративних клієнтів у період карантину. Так, абоненти можуть телефонувати без сплати за трафік на номери гарячих ліній МОЗ України, Центру громадського здоров’я, Урядового контакт-центру та інші, де можна дізнатись інформацію про заходи профілактики розповсюдження коронавірусу. Також без списання мегабайтів мобільного інтернету абоненти можуть користуватись інформаційно-довідковими сайтами урядових установ: moz.gov.ua, phc.org.ua, covid19.com.ua та іншими ресурсами.
Абоненти, які встановили мобільний додаток Doctor Online, можуть отримувати консультації у цілодобовому режимі від кваліфікованих лікарів різних спеціальностей, використовуючи чат, відео- або аудіо-дзвінок. Нагадуємо, що таку можливість Київстар надає спільно з компанією-партнером "Доктор онлайн".
Для контрактних клієнтів фізичних осіб та бізнес-клієнтів Київстар збільшив ліміти в рамках послуги "Відстрочка платежу". Це дозволить клієнтам відтермінувати оплату за послуги, використані в березні чи квітні 2020 року. Для абонентів, які не користуються кредитними лімітами, Київстар до 24 квітня скасовує комісію при замовлені додаткових коштів. Завдяки цьому клієнти зможуть і далі користуватися зв’язком та матимуть додатковий час щоб поповнити рахунок.
У рамках послуги "Київстар ТБ" усім користувачам, не залежно від тарифного плану, надано вільний доступ до новинних та дитячих телеканалів. Зокрема, діти і батьки можуть дивитись канал ПЛЮСПЛЮС, сімейство каналів Nickelodeon які раніше були доступні лише за додаткову плату.
Бізнес-клієнти компанії можуть підключити та використовувати без внесення абонплати найбільш затребувані сервіси, що дозволяють вести ділову активність на належному рівні. Це такі продукти, як «Віртуальна мобільна АТС», Star.docs, cервіси Microsoft Office 365 та Star Teams.
Нагадуємо, що абоненти можуть сплачувати рахунки через систему "Мій Київстар" без комісій, а також користуватись освітніми ресурсами Prometheus та Wikipedia без сплати за мегабайти.
Київстар прагне допомогти українцям подолати тимчасові складнощі та залишатись на зв’язку за будь-яких обставин.