У департаменті адміністративних послуг Львівської міської ради нагадують мешканцям про те, як працюватимуть ЦНАП на період посиленого карантину, що діє на території Львівської громади із 19 до 28 березня. Зокрема, офіси приймають лише за попереднім записом. Також усі послуги можна замовити онлайн.
«Ми на період карантину впровадили попередній запис для того, щоби відвідувачі не перетиналися і не було скупчень. Ми підсилили роботу нашої служби підтримки, збільшили до 7 ліній колцентр для того, щоб всі мешканці могли робити через онлайн і за телефоном отримувати попередні консультації. В офісах проводимо дезінфекцію, провітрювання», — зазначила у коментарі Валентина Бартошик, керівниця департаменту адміністративних послуг ЛМР.
Так, прийом відвідувачів — лише за попереднім записом (окрім с. Зашків та с. Лисиничі). У м. Дубляни скасовано відкриті прийоми, оскільки кількість відвідувачів суттєво зросла. Тож, аби уникнути скупчень, запровадили лише попередній запис.
Також в офісах буде контроль за кількістю відвідувачів, чітко дотримуватимуться графіків провітрювання та дезінфекції й не обслуговуватимуть відвідувачів без маски та які відмовляються дотримуватись правил карантину. Звичайні звернення громадян і юридичних осіб рекомендують мешканцям надсилати поштою.
В мерії наголошують, що офіси продовжують працювати дистанційно, тож усі охочі можуть замовити потрібну їм адміністративну послугу без візиту до ЦНАП — для цього потрібен лише доступ до інтернету. Перелік послуг тут: https://city-adm.lviv.ua/services/elektronni-posluhy
Служба підтримки ЦНАП:
— телефонуйте: 032 2975 795
— пишіть: service_center@lvivcity.gov.ua
— замовляйте відеоконсультацію: https://city-adm.lviv.ua/services/online-consultations
— спілкуйтесь через #Facebook: онлайн через Messenger: m.me/cnaplviv
— замовляйте консультації на сайті: https://city-adm.lviv.ua/services/