Ефективно вести бізнес за будь-яких обставин та мати офіс там, де це зручно - реальність, яку забезпечують рішення для віддаленої роботи співробітників. Київстар-Бізнес зробив добірку найбільш актуальних інструментів та сервісів, що допомагають спілкуватися з колегами чи клієнтами з будь-якого місця, не втрачаючи жодного дзвінка, проводити зустрічі онлайн, віддалено працювати з документами та корпоративною поштою,забезпечувати доступ до робочих задач тощо.

Сучасний бізнес потребує мобільності - безперебійність процесів та ефективна робота не мають залежати від фізичної присутності співробітників в офісі. Нам дуже імпонує принцип "Офіс там, де ти" - він дає свободу дій та дозволяє гнучко управляти задачами і робочим часом. - говорить Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. - Тому мипропонуємо клієнтамцілий спектр продуктів, які допомагають автоматизувати та перевести в онлайн більшість офісних задач.

Київстар пропонує ТОП рішень, які стануть в пригоді великим, середнім і малим компаніямдля організації роботи поза офісом.  

Віддалені робочі місця для співробітників

Рішення:мобільний зв’язок, інтернет та хмарні сервіси Office 365 у корпоративних тарифах для бізнесу, Teams & Star Teams,друга sim-карта, підключення й налаштування сервісів експертами Київстар та підтримка 24/7:

  • Exchange. Електронна пошта бізнес-рівня. Сервіс дозволяє збільшити обсяг поштових скриньок співробітників до 50-100 Гб у стандартних версіях підписок.
  • SharePoint. Платформа для організації корпоративного порталу (новини, бібліотека проектів, зберігання файлів тощо).
  • OneDrive - індивідуальне сховище для кожного користувача обсягом від 1 Тб з можливістю спільного доступу до файлів та роботи з ними.
  • Teams, доповнений сервісом Star Teams. Спільна робота над документами чи проектами забезпечується спілкуванням працівників уголосових та відеочатах, а також дзвінками з фіксованих номерів - на будь-якому пристрої та без додаткового навантаження на корпоративну мережу.
  • Друга sim-карта для модему, планшету чи ноутбуку дозволяє користуватися мобільним інтернетом від Київстар одночасно із дзвінками на телефон.
  • Фахові консультації, підключення та налаштування сервісів, підтримка 24/7 експертами Київстар-Бізнес.

Комунікації з клієнтами онлайн

Рішення: Віртуальна мобільна АТС, sms-розсилки, Business Data Solution номери 0-800, StarTeams, сервіси Office 365, підключення та налаштування експертами Київстар, підтримка 24/7:

  • Віртуальна мобільна АТС. Сервіс розгортається на обладнанні мобільного оператора і не потребує витрат на купівлю чи оренду додаткового. Дозволяє за лічені хвилини перенести функціонал контакт-центру, який працював на фіксованих телефонних лініях, на мобільні номери телефонів, забезпечивши роботу віддаленого контакт-центру чи відділу продажів. Управління мережею відбувається через веб-портал. Додаткові зручні функції: запис розмов, статистика викликів, інтеграція мобільних номерів телефонів у CRM-системи, сервіс Smart Сonference для дистанційних нарад за участі до 128 осіб.
  • Sms-розсилка та Business Data Solution. Сервіси дозволяють швидко повідомляти важливі новини співробітникам та інформувати клієнтів за певною вибіркою про режим роботи магазинів, офісів, спеціальні пропозиції тощо.
  • Номер 0-800 - безкоштовні дзвінки для клієнтів на території України.
  • StarTeams - корпоративні фіксовані номери у додатку Teams, спілкуванняз клієнтами у голосових та відеочатах з будь-якого місця.
  • Сервіси Office 365 - електронна пошта для листування з клієнтами, збільшений обсяг поштової скриньки, просте керування, корпоративна безпека, використання звичних офісних додатків на будь-якому пристрої.
  • Фахові консультації, підключення та налаштування сервісів, підтримка 24/7 експертами Київстар-Бізнес.

Безперебійна робота IT-систем компанії

Рішення: корпоративна VPN-мережа, друга sim-карта, хмарні сервіси Azure with Kyivstar та Azure Stack with Kyivstar, підключення та налаштування експертами Київстар, підтримка 24/7:

  • Корпоративна VPN-мережа допомагає налаштувати безпечний та захищений дистанційний доступ працівників до внутрішніх інформаційних систем компанії - CRM, ERP, BPM.
  • Хмарні сервіси Azure with Kyivstar та Azure Stack with Kyivstar. Використання хмарних технологій дозволяє автоматизувати та гнучко управляти ресурсами, потрібними для безперервності бізнес-процесів компанії, розробляти програмні продукти чи мобільні додатки, вести бухгалтерський та складський облік, зберігати великі обсяги інформації,аналізувати дані та формувати аналітичні звіти, забезпечувати належний рівень безпеки та безперебійність роботи IT-систем, стійкість до перевантажень мережі. Для цього клієнтам доступні усі переваги інструментів глобальної платформи Microsoft Azure, потужності дата-центру Київстар та телеком-можливості мобільного оператора.
  • Друга sim-карта для модему, планшету чи ноутбуку дозволяє для доступу к системам компанії користуватися мобільним інтернетом від Київстар одночасно із дзвінками на телефон.
  • Фахові консультації, аудит систем, підключення та налаштування сервісів, підтримка 24/7 експертами Київстар-Бізнес.

Організація документообігу

Рішення: Star.Docs, Mobile ID, підключення та налаштування експертами Київстар, підтримка:

  • Star.Docs - система електронного документообігу, що дозволяє працювати с документами дистанційно; спільно редагувати, коментувати, узгоджувати та підписувати їх онлайн, зберігати все у хмарному сховищі в електронних реєстрах, мати доступ до документів 24/7. Допомагає позбутись паперового документообігу як всередині компанії, так і в співпраці із зовнішніми контрагентами.
  • Mobile ID - кваліфікований електронний підпис, що зберігається на sim-картці мобільного телефону да дозволяє підписувати документи онлайн за кілька секунд. Підключення та користування сервісом безкоштовне для всіх контрактних та корпоративних клієнтів Київстар.
  • Фахові консультації, підключення та налаштування сервісів, підтримка експертами Київстар-Бізнеста партнера сервісу Star.Docs (Dеals).

Онлайн наради, конференції та навчання

Рішення: Teams, друга sim-карта, підключення та налаштування експертами Київстар, підтримка 24/7.

  • Teams. Сервіс дозволяє організовувати онлайн конференції та групові відеодзвінки, завантажувати та надавати усім учасникам доступ до документів чи матеріалів в режимі реального часу, дозволяти спільну роботу з ними.
  • Друга sim-карта длямодему, планшету чи ноутбуку дозволяє користуватися мобільним інтернетом від Київстар одночасно із дзвінками на телефон.
  • Фахові консультації, підключення та налаштування сервісів, підтримка 24/7 експертами Київстар-Бізнес.

Отримати більше інформації проможливості для віддаленої роботи великого, середнього чи малого бізнесута замовити індивідуальну консультацію чи послугу можна на офіційному сайті Київстар.

Довідка. Київстар - найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрало понад 26,2 млн абонентів. Компанія  надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G.

Акціонери Київстар - міжнародна Група VEON, офіс в Нідерландах. VEON працює на 10 телеком ринках світу. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах  NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).

Київстар понад 20 років працює в Україні, і є одним з найбільших платників податків, а також суспільно відповідальною компанією.