Здавалося б, у двадцять першому столітті сучасна техніка з двигунами внутрішнього згоряння перейшла на інжекторні системи подачі палива. Але все ж таки залишається велика категорія транспортних засобів, що мають у своїй конструкції карбюратор. Найчастіше до цієї категорії відноситься техніка, виготовлена двадцять, а то й більше, років тому. Також до неї можна зарахувати недорогі моделі мотоциклів, малолітражних мопедів, квадроциклів з об'ємом двигуна 50 сантиметрів і більше. Загалом, починаючи розбиратися, розумієш, що парк транспорту досить великий. І так, карбюратор є нескладною системою подачі палива в циліндр двигуна, що складається з камери з поплавком, яка наповнюється паливом, а далі через жиклер паливо засмоктує в дифузор, де змішується з повітрям, перетворюючись на подобу повітряно-паливної емульсії. Така не хитра система служили майже сотню років, з постійними модернізаціями.

В останні десятиліття карбюратори активно заміщуються інжекторною системою. Інжектор більш сучасний і технологічний, інжектор впорскує паливо в циліндр, а паливо з карбюратора всмоктується вакуумом, що утворився. Інжекторна система складається з десятка вузлів, що призводить до високої вартості як самої системи, так і її ремонту. Так само, не варто забувати, що чим більше деталей з'єднання і вузлів і з яких складається деталь, тим більша ймовірність того, що одна з них вийде з ладу в невідповідний момент. Наприклад, десь у лісі при прогулянці на квадроциклі. Так само мінусом інжекторів, можна вважати їхню адаптацію до екологічних вимог, це призводить до того, що на етапі налаштування блоку управління встановлюється менший обсяг палива при подачі, ніж дана система здатна видати.

У карбюраторній системі таких проблем немає. Система проста і стабільно працює, в ній всього два компоненти сам карбюратор і насос. Мінусом можна вважати систему підкачування в холодну пору, невідповідність двигуна екологічним нормам, а так само з часом виходить з ладу деякі рухливі вузли дроссельної заслінки або засмічення клапанів. Але оскільки обговорюється питання про використання карбюратора в двигуна малого об'єму, а саме до однієї тисячі кубічних сантиметрів, то в такому випадку екологічна шкода близька до нуля. А ось переваги очевидні, адже є можливість використовувати ваш двигун на повну потужність, без обмежень з боку виробника.