Дрібний і середній бізнес отримав вагому перевагу від популярності соціальних мереж, бо нині саме через них продається значна частка товарів та послуг. Але використовувати інструмент реклами в соцмережах слід грамотно, щоб не витрачати рекламний бюджет дарма, а отримувати реальне збільшення продажів і бажаний фінансовий результат.

Які види реклами в соцмережах найефективніші?

SMM, або реклама в соціальних мережах, — дуже затребувана маркетингова послуга. Включає таргетовану рекламу в Instagram, Facebook, TikTok тощо.

Щоб SMM (social media marketing) було ефективним, воно має виконуватись професійно. Дуже важливе правильне налаштування таргетованої реклами, щоб влучно доносити рекламний меседж саме до цільової аудиторії конкретного бізнесу. Навіть час і день виходу реклами має значення. Якісні фото, релевантні тексти — це також складова успішності і ефективності SMM заходів. Не кожен власник малого бізнесу має час і кваліфікацію вести свої соцмережі на належному рівні. А от профільне агентство може виконувати цю роботу на належному рівні.

Що стосується мережі Instagram, тут найактивніше рекламується сфера послуг: салони краси, ресторани, кафе, бари, готелі, всілякі майстерні, фітнес центри, приватні клініки та різноманітні курси і освітні центри. А також такі українські бізнеси, як приватні пекарні та броварні, дрібні виробники одягу і аксесуарів, крафтових продуктів, кондитерські тощо.

Креативність, яскравість і помітність відеореклами — необхідні якості для просування бренду в соціальній мережі TikTok. Всі відомі світові бренди одягу, взуття, аксесуарів, гаджетів, націлені на молодіжну аудиторію, мають бізнес-акаунти в TikTok і активно продають свої товари саме через цю платформу, користувачами якої є  здебільшого підлітки та молодь. Відеоформат ще складніший, ніж фото формат в плані досягнення високої якості рекламного продукту. Тож звернутись до професіоналів — правильне рішення для бізнесу.

TikTok використовують також особи для власної реклами: блогери, артисти, шоу-бізнес, навіть політики. І в цьому їм може допомогти професійна маркетингова агенція, що має досвід і інструменти для просування TikTok акаунту. Адже реклама в соцмережах працює тоді, коли вона є регулярною, а не одноразовою акцією. І заради досягнення популярності та відповідних фінансових результатів робота з набуття і утримання цільової аудиторії “в тонусі” має проводитись протягом тривалого часу.