Розробка чат-бота для бізнесу – досить складний процес. Але якщо відразу правильно поставити завдання і описати весь бізнес-процес, це не складе особливих труднощів. Професійна розробка чат ботів - це основний напрямок роботи агентства інтернет-маркетингу широкого профілю Emsider.

Як створюють чат-бот професіонали

Створення такого продукту складається з кількох етапів. Аналіз компанії. Щоб зрозуміти, чи потрібний вам чат-бот, спочатку варто відповісти на запитання — які завдання потрібно вирішити. Чат-бот підійде вашій компанії, якщо:

  1. У ваших співробітників багато рутинних і повторюваних завдань.
  2. Клієнти ставлять однотипні питання.
  3. Ви шукаєте способи скоротити витрати на обслуговування клієнтів.
  4. У вас багатомовна аудиторія.
  5. Ви спілкуєтеся з клієнтами у різних каналах: від соціальних мереж до месенджерів.
  6. Ви хочете забезпечити цілодобову підтримку або ваші покупці хочуть від вас вирішити свої питання в будь-який час доби і якнайшвидше.
  7. Ви задумалися про покращення своїх маркетингових активностей та/або скорочення витрат на рекламу.
  8. Ви шукаєте способи підвищити продаж.
  9. Ви хочете виділятись серед конкурентів і не відставати від них.
  10. Якщо вам необхідно покращити продажі, обслуговування клієнтів та маркетингові кампанії, чат-боти можуть відіграти у цьому ключову роль.

Наприклад, в автоматизації маркетингу боти допоможуть із завданнями з планування, нагадувань/повідомлень, бронювання — все це можна організувати через WhatsApp Business API. Те ж саме, якщо ви хочете підвищити якість обслуговування клієнтів: інтегруйте чат-бота на сайт або в той же WhatsApp, щоб забезпечити 24-годинну підтримку 7 днів на тиждень. Так люди з більшою ймовірністю зроблять у вас покупку.

Цілі для розробки чат-бота

Коли ви відвідали цей сайт и з'ясували, чи потрібен вашій компанії чат-бот, переходимо до планування розробки. Для впровадження чат-бота необхідно сформулювати цілі та відповісти на 2 питання:

  • які проблеми може вирішити чат-бот;
  • як він їх вирішуватиме.

Найпростішим методом визначення цілей чат робота може послужити відома техніка SMART. Наприклад, мета може бути такою: «Чат-бот повинен автоматизувати 30% запитів про час роботи та умови роботи у перші 3 місяці після впровадження».

Цей алгоритм створення чат-бота спеціалістами агентства інтернет-маркетингу широкого профілю Emsider неодмінно забезпечує високу ефективність цього програмного продукту.