Розробка чат-бота для бізнесу – досить складний процес. Але якщо відразу правильно поставити завдання і описати весь бізнес-процес, це не складе особливих труднощів. Професійна розробка чат ботів - це основний напрямок роботи агентства інтернет-маркетингу широкого профілю Emsider.
Як створюють чат-бот професіонали
Створення такого продукту складається з кількох етапів. Аналіз компанії. Щоб зрозуміти, чи потрібний вам чат-бот, спочатку варто відповісти на запитання — які завдання потрібно вирішити. Чат-бот підійде вашій компанії, якщо:
- У ваших співробітників багато рутинних і повторюваних завдань.
- Клієнти ставлять однотипні питання.
- Ви шукаєте способи скоротити витрати на обслуговування клієнтів.
- У вас багатомовна аудиторія.
- Ви спілкуєтеся з клієнтами у різних каналах: від соціальних мереж до месенджерів.
- Ви хочете забезпечити цілодобову підтримку або ваші покупці хочуть від вас вирішити свої питання в будь-який час доби і якнайшвидше.
- Ви задумалися про покращення своїх маркетингових активностей та/або скорочення витрат на рекламу.
- Ви шукаєте способи підвищити продаж.
- Ви хочете виділятись серед конкурентів і не відставати від них.
- Якщо вам необхідно покращити продажі, обслуговування клієнтів та маркетингові кампанії, чат-боти можуть відіграти у цьому ключову роль.
Наприклад, в автоматизації маркетингу боти допоможуть із завданнями з планування, нагадувань/повідомлень, бронювання — все це можна організувати через WhatsApp Business API. Те ж саме, якщо ви хочете підвищити якість обслуговування клієнтів: інтегруйте чат-бота на сайт або в той же WhatsApp, щоб забезпечити 24-годинну підтримку 7 днів на тиждень. Так люди з більшою ймовірністю зроблять у вас покупку.
Цілі для розробки чат-бота
Коли ви відвідали цей сайт и з'ясували, чи потрібен вашій компанії чат-бот, переходимо до планування розробки. Для впровадження чат-бота необхідно сформулювати цілі та відповісти на 2 питання:
- які проблеми може вирішити чат-бот;
- як він їх вирішуватиме.
Найпростішим методом визначення цілей чат робота може послужити відома техніка SMART. Наприклад, мета може бути такою: «Чат-бот повинен автоматизувати 30% запитів про час роботи та умови роботи у перші 3 місяці після впровадження».
Цей алгоритм створення чат-бота спеціалістами агентства інтернет-маркетингу широкого профілю Emsider неодмінно забезпечує високу ефективність цього програмного продукту.