Для зручності мешканців ЛМКП «Львівводоканал» створив нову безкоштовну лінію для дзвінків у сервісний центр - 0800401551. Відтепер, якщо вам необхідно зателефонувати на підприємство, ви зможете скористатися безкоштовною лінією з будь-якого мобільного оператора.

«Наші старі лінії також працюватимуть, тож ще раз нагадуємо наші контактні номери.

Сервісний центр приймає показники лічильників, надає інформацію про стан рахунку тощо:

+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)

+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)

0 (800) 40-15-51 (безкоштовно для всіх операторів зв’язку)

Ці номери приймають дзвінки понеділок-четвер з 8.00 до 18.00 год, п’ятниця з 8.00 до 17.00 год.

Гаряча лінія: звернення щодо відсутності водопостачання, витоки води, якість послуг тощо

15-51 (для стаціонарних телефонів)

+38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного). Ці номери працюють цілодобово.

Нагадуємо, що до передостаннього робочого дня ми приймаємо показники лічильників. Тому саме в останній тиждень місяця наші лінії завантажені. Просимо усіх за можливості користуватися нашими чат-ботами у Вайбері або ж Телеграмі:

Viber https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot

Telegram https://t.me/vodokanal_lviv_bot»», - повідомили у ЛМКП «Львівводоканал».