Успішність будь-якого готелю залежить від задоволених постояльців і від того, чи стануть вони вашими постійними клієнтами. Комфорт, затишна і домашня обстановка, коректний і ввічливий персонал, дотримання санітарних і пожежонебезпечних правил - ось основні критерії, що впливають на популярність будь-якого готелю, який прагне до успіху. Купуючи рушники для готелів у Львові, ви істотно піднімаєте імідж свого закладу, так як спеціальний текстиль - це важлива частина сервісних послуг, властивих закладам професійного рівня.

Особливості роботи компанії

Підприємство «GREHORI TEXTILE» є виробником якісного готельного текстилю, пропонуючи різноманітний асортимент за доступними і демократичними цінами. Компанія працює з пансіонатами і санаторіями, готелями та іншими подібними установами, де потрібно забезпечувати максимальний комфорт для проживання великої кількості людей.

Асортимент продукції

Компанія розширює свій власний сервіс, а також поповнює каталог новими пропозиціями і варіантами. Це рушники для ніг і рук, універсальні, лицьові та лазневі, в комплектах і окремо, різних розмірів і кольорів. Крім того, підприємство пропонує до реалізації комплекти постільної білизни, ковдри, подушки і наматрацники, а також спеціалізовані вироби для ресторанів і кафе: скатертини, мережі, рушники та серветки. Підприємство може забезпечити красивим і сучасним корпоративним одягом і приймає заявки на виготовлення фартухів і кепок, комплектів для бармена, кухаря, адміністратора, офіціанта, продавця і покоївки.

Значення брендованих текстильних виробів

На офіційному сайті компанії grehori.com можна замовити футболки для колективу, світшоти і навіть сувенірну продукцію з логотипами і брендами готелів, підприємств і установ. Такою продукцією можуть бути бейсболки, бандани і хустки, а також рушники, сумки і рюкзаки. Брендована продукція суттєво збільшить шанс впізнаваності вашої компанії і буде підкреслювати приналежність співробітників до конкретної марки або готелю. Для виготовлення такої продукції беруться тільки найкращі матеріали та ідеї.