Форма одягу є одним з найважливіших складових фірмового стилю компанії. Необхідно пам'ятати, що в сучасних реаліях логотип - це торгова вітрина компанії, а корпоративний одяг - це людське обличчя компанії, що обов'язково буде впливати на репутацію організації. Якщо у вільний від роботи часу ваш співробітник може бути хоч солістом рок-групи, виховувати 20 дітей і штурмувати Зону 51, то в робочий час він повинен бути частиною компанії, вашим фірмовим стилем в фізично оболонці.


Отже, одягатися працівник повинен не по своєму смаку, а за смаком власника компанії. Виходячи на роботу з десятками, сотнями або тисячами інших співробітників, він повинен являти собою єдине ціле і сприяти розвитку організації. Давайте розглянемо, які переваги забезпечує корпоративний одяг.


Переваги корпоративної форми

Об'єднуючий фактор

Якщо співробітник буде одягнений в стильну і красиву корпоративний одяг, він буде відчувати якусь гордість за те, що належить до чогось більшого, ніж сам. Це обов'язково позитивно впливатиме на результати роботи. Подібний принцип бере свій початок ще з давніх часів, коли наші предки об'єднувалися під тотемом племені, радіючи своїй приналежності до нього. Зараз плем'я замінює робочий колектив.


Розповість про вас клієнту

Стильна корпоративний одяг для кожного співробітника стане прекрасним елементом рекламної кампанії, яка буде працювати абсолютно кожен день без додаткових внесків. Якщо мова йде про доставку їжі, то на вулиці сторонні люди будуть бачити бренд доставки і, коли і будуть потрібні ваші послуги, вони звернуться саме до вас.


Клієнт вас зможе запам'ятати

Образ фірмового одягу обов'язково запам'ятається потенційному клієнту. Саме з цієї причини фірмовий одяг повинна повністю дублювати кольору фірмового стилю компанії. Пам'ятайте, що основне завдання одягу для персоналу - захистити співробітника від зовнішніх чинників, а також забезпечувати ідеальні умови експлуатації.


Створення корпоративного одягу - як відбувається?

Фахівці компанії дізнаються про особливості конкретної професії і компанії. Наприклад, швейцари мають певну корпоративну культуру, тому не зможуть одягти щось зухвале. Коли зі стилем вирішено, розробляється ескіз фасону, модель робочої форми. Особлива увага приділяється місцю нанесення логотипу - він повинен бути помітним. Після цього проходить реєстрація і сертифікація одягу, а ваші співробітники будуть ходити, працювати і підтримувати корпоративний стиль.
Пам'ятайте, якщо ви хочете якісну корпоративний одяг, потрібно довіряти виключно професійним компаніям, які нададуть якісну і безпечну одяг!