Інтернет маркетолог займається просуванням бізнесу в інтернеті, налаштуванням контекстної реклами. Спеціаліст має знання класичного маркетингу, вміє використовувати інтернет-інструменти для просування, підбирає канал, який дозволить досягти найкращого результату. Робота інтернет маркетолога включає такі процеси:
- збір та аналіз даних;
- розуміння процесів на принципів створення сайтів;
- контроль за налаштуваннями веб-аналітики;
- робота з рекламними каналами.
Плюси інтернет маркетингу
Інтернет маркетолог займається поширенням інформації про бізнес через рекламні канали. Реклама розроблена з урахуванням потреб клієнтів привертає увагу, схиляє до покупки товару або послуги, підвищує довіру до компанії. В сучасних умовах неможливо досягти успіху, охопити велику аудиторію без реклами в інтернеті. Тому класичний маркетинг в поєднані с інструментами просування дозволяє збільшити базу клієнтів, підвищити продажі.
Інтернет маркетинг має такі переваги:
- Широке охоплення клієнтів дозволяє розширювати географію діяльності без відкриття фізичних точок продажу, можна пропонувати послуги і товари в інших регіонах.
- Зменшення витрат при ведені бізнесу онлайн та просуванні через інтернет можливе завдяки відсутності інвестицій в автономні магазини.
- Краще розуміння потреб клієнтів забезпечується завдяки можливості відслідковувати поведінку користувачів.
- Налаштування реклами для конкретної цільової аудиторії дозволяє пропонувати товари і послуги лише тим, хто їх потребує, таким чином збільшуються продажі.
- Інтернет сервіс більш зручний для клієнтів, ним користується все більше людей, через можливість в комфортних умовах вибрати потрібне і зекономити свій час.
Чим займається інтернет маркетолог
Для досягнення поставлених цілей інтернет маркетолог аналізує інформацію. Вміє працювати з аналітикою, статистикою. Вивчає цільову аудиторію, її поведінку. Вибирає канали комунікації. Створює стратегії для кожного конкретного каналу. Формує контент для просування з урахуванням останніх трендів.
Інтернет маркетолог контролює просування сайту, слідкує за збільшенням кількості користувачів. Складає завдання для інших спеціалістів, які створюють сайт, контент. Інтернет маркетолог розуміє принципи медійної реклами, контекстних оголошень, пошукового просування, SMM та копірайтингу, email-маркетингу та вірусного маркетингу. Жоден бізнес, який планує просувати свою діяльність в інтернеті не обійдеться без грамотного ведення рекламної кампанії.