У 2015 році з'явився Kadjar. Модель, яка, нарешті, відповідає вимогам ринку.
Перед лицем такої великої конкуренції рестайлінг Renault Kadjar був більш ніж необхідний. Косметичні зміни були незначними, в основному обмеженими збільшеною гратами радіатора, нової світлодіодним підсвічуванням для фар і новими світлодіодними протитуманними фарами.
І найголовнішим у цьому оновленні була поява нових двигунів, таких як 1.7 dCi потужністю 150 к.с. Хоча з новим 1.3 TCe в версіях 130 і 160 CV, Kadjar покращує свою пропозицію бензинових двигунів щодо початкової версії.
Тепер, коли бензинові двигуни знову завойовують визнання публіки, протестували Kadjar TCe 160 з семиступінчастою автоматичною коробкою передач EDC7 з подвійним зчепленням, щоб з'ясувати, чи дійсно Рено Каджар може скласти конкуренцію решті ринку.
Відкривши двері та, заглянувши всередину, стає ясно, що в цій індустрії часом йде не для всіх однаково. Імовірно, бюджет, виділений на дизайн інтер'єру Kadjar, відрізнявся від, наприклад, проекту Renault Espace.
Дизайн приладової панелі простий, можна навіть сказати класичний
Він має обертові фізичні регулятори для кондиціонування повітря, які дуже прості у використанні. У нього немає великого вертикального екрану мультимедійної системи, який ми бачимо в інших Renault.
Хоча панель приладів тепер цифрова, в Kadjar зазвичай є елементи Renault, які позначають хід часу, наприклад, кнопка для включення круїз-контролю в центральному тунелі, розташована поруч з електричним стоянковим гальмом, або радіоуправління знаходиться на рульовій колонці, а не на кермовому колесі, як це часто буває у конкурентів.
З точки зору сприйманої якості це не сильна сторона Renault
Каджар знаходиться в цьому розділі в середньому серед виробників широкого профілю. Панель приладів, м'яка на дотик, зроблена з щільного і добре текстурованого матеріалу, більшість перемикачів і кнопок мають твердість при використанні, яка заспокоює і дає відчуття міцності.
Передня оглядовість гарна для позашляховика. Великі зовнішні дзеркала заднього виду рідко закривають огляд на перехрестях. Високе становище водія і велика площа скління забезпечують хорошу видимість дороги та околиць.