Ситна та смачна їжа належить до тих чинників, що підвищують настрій і якість життя загалом. Насамперед йдеться про м’ясо. Існує багато варіантів для його приготування, зокрема, це копчення. Наразі ми розкажемо про фахівців, що спеціалізуються саме на цьому методі обробки м’ясної продукції, яким вдалося досягти чималих успіхів і зробити свій бренд улюбленим для тисяч українців.
Коли йдеться про якість, ціна не має значення
Серед переваг компанії «Димне м’ясо від Тараса» варто зазначити:
- унікальну технологію, яка передбачає здійснення процесу копчення на дубових дровах;
- роботу на всіх різновидах коптильних камер;
- використання сировини високої якості;
- відсутність технології здешевлення, зокрема, виключення усіляких хімічних сполук для компенсації маси м’яса на виході.
Компанія не лише виготовляє власну продукцію, завдяки чому має багато постійних клієнтів. Її фахівців запрошують до відомих ресторанів та м’ясних цехів з метою правильно організувати процеси копчення.
Компанія розвивається постійно, але завжди дотримується стандартів НАССР. Наразі там здійснені реновації, зокрема, розширений парк обладнання, що надало можливостей доповнити асортимент. Нині до цього були лише різновиди копченого сала, м’яса, а тепер є ковбаси та сосиски.
Цікаві факти
Але успіху компанія досягла не одразу. Спочатку засновник бренду Тарас Парандій власноруч сконструював коптильню на дровах. Рішення не є випадковим, адже його дід і батько на свята завжди робили м’ясо, що було копчене за стародавніми рецептами, які використовувалися сотні років. Хлопець висвітлював у «Фейсбуці» зразки своєї першої продукції, і замовлення почали надходити навіть швидше, ніж він сам очікував.
У той час серед клієнтів виявилися і його друзі, і малознайомі ресторатори, але це стало поштовхом для стрімкого розвитку. Тенденція зберігається донині. Продукція постачається як в українські сім’ї, так і у магазини та заклади харчування. Про успіх свідчать підсумки 2020 року. Адже саме тоді компанія «Димне м’ясо від Тараса» потрапила до сторінок української версії видання Forbes. Бренд отримав звання «Вибір аудиторії» серед малих підприємств.
Тарас свідомо відмовився від конвеєрного виробництва. Натомість він зосередився на невеликих обсягах м’ясної продукції. Саме це надало змоги із великою точністю втілювати давню технологію, щоби ви відчули унікальний смак, який смакували наші пращури тисячу років тому. Водночас пан Парандій не лише здобував досвід на власному підприємстві. Як уже було зазначено, він проходив навчання за кордоном у низці країн. Це остаточно довершило його майстерність і зробило одним із провідних експертів України з копчення м’яса.
Источник: сайт dymne.com.ua