Будь-який ремонт житлового або офісного приміщення починається з вибору підлогового покриття. Тим більше, що сучасні технології допомогли виробникам значно розширити асортимент подібних будівельних матеріалів. Серед найпопулярніших і часто використовуваних можна виділити таке покриття для підлоги, як ламінат або вініл, паркетна дошка або ж традиційна масивна натуральна дошка. Добра підлога - це спеціалізована мережа українських магазинів, що пропонують відмінний асортимент матеріалів для підлоги, а також всіх необхідних допоміжних аксесуарів.

Характеристика підлогового ламінату

Тут можна підібрати ламінат самих незвичайних відтінків: від сріблясто - сірого та класичного білого, до темно - коричневого і натурального. Деякі вважають за краще стелити покриття кольору автентичного світло - коричневого дуба, який буде органічно вписуватися в будь-який інтер'єр. Дуже дорого і вишукано виглядатиме підлоговий ламінат в стилі «дуб рустик темно - коричневий» бренду DomCabinet, який виготовлється в Бельгії і має тридцять другий клас зносостійкості. Приміщення з такою підлогою буде виглядати елегантно і естетично.

Переваги паркетної дошки

Найбільш довговічним, але займающим вищу цінову щабель, покриттям є паркетна дошка, яка виробляється з натуральних деревних матеріалів і має тришарову структуру. Цей варіант покриття вибирають споживачі, які цінують якість, екологічність, надійність і тривалий термін служби. Спеціальна дошка, для паркету, має всі, перераховані вище, характеристики і відповідає заявленій ціні. При її виборі необхідно враховувати, що виробник пропонує два типи укладання такого паркету: замковий і шип - паз.

Де купити якісне покриття для підлоги

Магазини «Добра підлога» розосереджені по всіх великих містах України: від Львова, Івано - Франківська та Чернівців, до Харкова, Одеси та Дніпра. У столиці є кілька таких представництв, що володіють тим же набором будівельних матеріалів для підлоги і пропонують допомогу знаючих фахівців в цій області, які завжди зможуть розрахувати потрібну кількість покриття, його необхідні характеристики і врахувати індивідуальні переваги клієнта.