Toyota в нашій країні є синонімом надійності і солідності. Представлений екземпляр - модель третього покоління RAV4, яка також є другим рестайлінгом, проведеним Toyota. Правда, за стилем він захищає себе від часу, не дивлячись на те, що дизайн цієї моделі побачив світ в 2005 році. Безсумнівно, в цьому допомагає висока версія обладнання представленого агрегату. Стандартний хромований екстер'єр, заводське тонування задніх вікон і привабливі 18-дюймові колеса. Авторитетний тойота центр в Києві пропонує нові моделі японського виробника.
Що цікаво, зовні RAV4 виглядає набагато більшим, ніж є насправді. Масивні колісні арки, опуклості на капоті і задніх дверей, а також великі колісні диски з шинами 235/55/18 надають візуальний характер великому позашляховику. На жаль, після того, як ви зайняли своє місце в середині, це думка може змінитися.
Також потрібно визнати, що якість лакофарбового покриття та антикорозійного захисту заслуговує на позитивну оцінку. Після шести років щоденного використання автомобіль не показує ніяких слідів іржі на кузові, а лакофарбове покриття як і раніше виглядає свіжим, не дивлячись на зимову мийку автомобіля на автоматичних мийках.
Інтер'єр
Усередині RAV4 затісно. Якщо він буде возити по місту максимум 3 людини, цього буде достатньо. Спроби вмістити в цю модель сім'ю з чотирьох чоловік вже викликають жах. Ситуацію дещо рятує функціональний багажний відсік з досить просторими речовими відсіками під підлогою. У більшому можна заховати великий вогнегасник, зимові аксесуари і запасну 5-літрову каністру для заправки.
Ситуацію всередині автомобіля в деякій мірі рятують функціональні деталі, починаючи від подвійного речового відсіку в приладовій панелі перед пасажиром, до безключового доступу до автомобіля та його включення кнопкою, закінчуючи висувним заднім диваном, який закриває підлокітник з місцями для чашок в спинці.
Про оббивці теж не можна сказати поганого слова. Вона частково виконана з тканини і шкіри. В цілому вона добре сидить і практично не має слідів використання.
Двигун
Представлений Toyota RAV4 використовує дизельний двигун D-CAT об'ємом 2231 см3 потужністю 150 к.с., поєднаний з автоматичною коробкою передач і приводом 4х4. З одного боку, він може дуже ефективно розганятися зі світлофора і підтримувати високу культуру роботи на швидкостях шосе, з іншого - навіть тиха їзда по місту коштує 14-15 л / 100 км витрати палива. І це коли ви їдете дуже повільно!
У поєднанні з невеликим паливним баком (теоретично 60 літрів, хоча власнику жодного разу не вдавалося заправити більше 45-ти) це дає запас ходу з повним баком до 400 км.