На рекламному ринку щодня з’являються нові агентства – стратегічні, маркетингові, комунікаційні, креативні чи формату 360°. Щоб обрати своє, варто відштовхуватися від ваших задач і можливостей агенцій.
Для банерної реклами чи SMM можна звернутися до фахових компаній. Їх беруть на аутсорс навіть великі мережеві агентства, адже вони професіонали галузі. Та коли задача комплексна і потребує креативу і продакшну – краще обрати агентство повного циклу послуг. В Adshot Agency, наприклад, є власні креатив і продакшн, з такими зручно знімати ТВ ролики.
Чек-лист для вибору агентства
- 1. Портфоліо
Якщо у списку клієнтів агентства є сфери, близькі до вашої – це значний плюс. Різноманіття проектів та креативність у їх реалізації теж додають балів у вашому власному рейтингу. Перевіряйте свої очікування від агентства по його досвіду.
- 2. Принцип роботи
Важливим фактором для співпраці є зручна структура роботи. Скільки ідей подає агентство на розгляд клієнту, які терміни реалізації, скільки етапів правок передбачає договір і яка схема оплати. Якщо це агентство повного циклу, як Adshot Agency, воно пропонує одразу ознайомитись зі своїми принципами роботи.
3. Відгуки
Листи подяки на сайті агентства, рейтинг в ФБ та живі відгуки ваших колег допоможуть скласти власне враження від агентства. Не завжди треба обирати ТОПів у списках рекламних рейтингів. По-перше, вони коштують дорого, а по-друге, щоб опинитися в такому списку, потрібно вкладати гроші, а не кожне агентство може собі це дозволити. Якщо для вашої задачі достатньо перших двох пунктів чек-листа, то краще звернутись до Adshot Agency, UTC film або Ragnarok agency.
Які задачі для яких агентств
Комунікаційні задачі, побудова знання про бренд або компанію та корпоративні івенти зазвичай доручають PR-агентствам. Формат роботи передбачає або проектну співпрацю, або повний супровід, що оплачується щомісяця.
Ролики для ТВ та інтернету з подальшим просуванням краще замовляти у креативного агентства, яке може розробити ідею та втілити її у власному продакшені. Ви краще проконтролюєте весь процес від старту до виходу ролика. Так, Adshot Agency співпрацює з медіа агентствами, що відразу розміщують відео на каналах.
Комунікація в діджитал ведеться спеціалізованими SMM агентствами, проте не слід забувати, що бренд має звучати однаково на всіх платформах.
В сучасному інфо просторі зникає кордони між онлайн і офлайн, бо майже всі споживачі живуть і купують товари в діджитал. Тому Adshot Agency та інші агентства пропонують дійсно «повний цикл» для вашого продукту.