В цілому плани на 2021 і очікування гравців ринку сендвіч-панелей від наступного року цілком оптимістичні. 

Компанії з високою ймовірністю будуть інвестувати кошти в об’єкти нерухомості (купувати активи, проводити реконструкцію, редевелопмент поточних об’єктів, займатися розвитком нових проєктів). 

Більшість учасників ринку вважають, що виростуть і операційні витрати. В першу чергу на логістику. Наприклад, компанія Горсталь (сендвіч-панелі), оптимізує витрати на логістику. 

Усі компанії, вочевидь, помітили перехід форумів і навіть виставок у веб-формат. Почалося широке освоєння онлайн-трансляцій. Разом зі скасуванням відряджень самі собою відпали питання бронювання номерів, проживання, трансферу, харчування і так далі. 

У випадку з бізнес-центрами всі плани зруйнували локальні обмеження на пересування і перехід на «віддаленку». 

 «Первинне» житло, як втім, і торговельні центри, більше за інших зацікавлене у виборі стратегії контролю над дотриманням санітарних норм на противагу карантину і локдаунам. 

Першим це важливо саме через природні потреби відвідати майбутню оселю наживо, а другим - через природну потребу в трафіку. Недарма, саме для сегменту торговельних центрів найбільш гостро постало питання про нові обмеження «другої хвилі». 

Складська ж нерухомість де активно застосовують сендвіч-панелі виявилася в стані, де ті самі «удари з темряви» практично не потрапляли по ній. Так, природно у логістики є прямий зв’язок, наприклад, з тими ж торговельними центрами, але ніхто не відміняв і онлайн-продажі. 

Не кажучи вже про інші сфери нашої життєдіяльності, які якось треба обслуговувати і під час пандемії. Недарма мало не одразу після лікарів символами цього часу стали кур’єри. 

Як би там не було, діяти і, більш того, розвиватися доведеться в тих умовах, які бізнес отримав як даність. Звичайно, багато чого буде залежати від перерахованих вище зовнішніх факторів. Наприклад, політичної стабільності або обраної стратегії по боротьбі з пандемією, а також з розвитком самої пандемії. Але багато - і від обраної тактики в запровадженій стратегії. Тобто від рішень самих компаній. І, зокрема, від рішень тих гравців, які цілком оптимістично дивляться в 2021 рік, якщо судити за результатами даного опитування.