Батьки часто задаються питанням, чи добре їх дитині буде в дитячому садку. Наскільки комфортним виявиться її перебування в групі протягом дня? Як вихователь буде спілкуватися з малюком і чи можна йому довіряти? Чому він зможе навчити і який приклад він подає дітям? Чи добре малюк буде себе почувати, постійно перебуваючи поруч з цим фахівцем? Подібні питання виникають не тільки при виборі садка. Вони тривожать батьків навіть тоді, коли вибір вже зроблено і дитина досить довго відвідує дитячий дошкільний заклад. Дивіться детальніше за посиланням.
Вирішуйте самі
Саме дорослий робить вибір на користь дитячого саду, виходячи з розуміння укладу життя своєї сім'ї і індивідуальних особливостей дитини. Тому давайте дозволимо малюку не приймати важливих рішень. Йому ще рано і це ні до чого. Не перекладайте на нього свою відповідальність.
Всі реакції дитини пов'язані з поточною ситуацією, засновані на відносинах, настроях і розмовах, які він чує від батьків. У цей період його зв'язок з батьками дуже міцний. На їх думку малюк орієнтується в першу чергу, оскільки для нього це найзначніші дорослі в його оточенні.
Придивіться, наскільки атмосфера дитячого садка подобається саме вам. Розглянемо перелік пунктів, які можуть допомогти батькові зробити свій вибір.
- Локація. Розташування дитячого садка повинно бути таким, щоб дорога туди і назад не займала у вас занадто багато часу.
- Оплата. Обов'язково дізнайтеся, що входить в список оплачуваних послуг. Чи немає в ньому прихованих платежів? Чи потрібен вступний внесок?
- Процес харчування. Чи є в саду своя кухня і їдальня? Де готують їжу: в самому саду або її привозять з іншої організації? За яким принципом розроблено меню? Чи можна обговорити з персоналом особливості дієти для свого малюка?
- Дитячі спальні. Це окремі приміщення для відпочинку? В яких умовах діти засинають і відпочивають?
- Ігрові кімнати. Вони знаходяться окремо або поєднані разом зі спальнею? Які там іграшки?
- Розпорядок дня для дитини. Чи завжди режим дня один і той же? Що лежить в його основі?
- Майданчик для гуляння. Чи є він в саду? В якому він стані? Чи обгороджений він з усіх боків?
- Медпрацівник. Яка кваліфікація фахівця (педіатр або медсестра)? Чи є такий фахівець в дитячому садку? Чи завжди він в саду? Що входить в його обов'язки?
- Розвиток персоналу. Коли працівники проходили підвищення кваліфікації за фахом, курси з надання першої допомоги?
- Заняття. Які заняття входять в розклад, хто їх веде? Які з них спрямовані на розвиток інтелекту, творчості, фізичного розвитку? Який список предметів, якими буде займатися дитина, і з якою періодичністю (математика, логіка, навчання грамоті, письму, іноземних мов, спортивні заняття, хореографія, музика, логопед, психолог, шахи і т. д.)? Чи є програма навчання і яка вона, на що вона спрямована?
- Юридичні моменти. Чи є ліцензія на ведення освітньої діяльності? Чи є медичний кабінет та в ньому - ізолятор для хворих дітей?
- Можливості додаткової освіти. Чи є в саду навчання англійської та інших мов? Як проходять заняття? Що роблять діти на уроках? Чому навчаться малюки за рік занять? За якою програмою займаються? На що вона спрямована?
- Підготовка до школи. Як садок готує дитину до школи? Хто це робить? Чи є зв'язок у садка з найближчими або престижними школами? Чи є в садку спеціальні підготовчі заняття перед школою і як вони проходять?
- Заняття з іншими педагогами. Чи передбачені заняття не тільки з постійними вихователями? Як часто вони проходять?
- Заходи, що проводяться садком. Чи виїжджають вихователі з дітьми в музеї, театри, парки, планетарій та інші інтерактивні майданчики міста? Які заходи проходять в садку протягом року?