Клієнти - головна складова будь-якого бізнесу. Але ця ж складова є найскладнішою для напрацювання. Люди можуть не знати про послуги або їх може не влаштовувати сервіс, проте існує ймовірність, що майстер ніколи про це не дізнається. Тому, дуже важливо бути уважним до кожного відвідувача і вносити інформацію про нього до клієнтської бази. Які дані варто зберігати і куди їх записувати? У нас є відмінне рішення для кожного майстра!

Якою має бути клієнтська база б'юті-майстра?

  Щоб зрозуміти, яку інформацію про відвідувачів треба обов'язково зафіксувати, потрібно розібратися для чого вона збирається. Якщо відповісти на це запитання коротко, то для того, щоб утримати клієнтів і підвищити середній чек. Якщо говорити докладніше, то майстри переслідують кілька цілей:

• підвищення якості обслуговування клієнтів;

• економія часу на обробку дзвінків;

• формування персональних пропозицій.

 Зрозуміло, що простий список імен і номерів телефонів не дасть такої можливості. Максимум, що можна зробити з подібною базою - розіслати привітання в день народження або інформацію про акції. Ефективність такої бази практично нульова. А ось якщо майстер збере більш детальну інформацію про клієнтів: історію візитів, побажання, інтереси, він відкриє для себе нові можливості для поліпшення сервісу і зростання продажів. Ми рекомендуємо фіксувати таку інформацію про відвідувачів:


 • загальні дані - ім'я, телефон, електронна пошта, джерело інформації про майстра (клієнт прийшов за рекомендацією, знайшов профіль в соціальній мережі, побачив рекламу);

вік, дату народження;

історію візитів і побажання (коли клієнт був, які послуги замовляв, яку косметику купував);

номер дисконту (якщо є).

 

  В особовій картці клієнта обов'язково повинні бути наступні дані:

 

інформація про наявність алергії, протипоказання до процедур;

анатомічні особливості (тип волосся, наявність врослих нігтів, тип шкіри і т.д.);

додаткові коментарі щодо реакції клієнта на визначені слова (незадоволення, обурення, захоплення, радість), конфліктні ситуації.

 

Як зберігати інформацію про клієнтів?

  Безкоштовний додаток для б'юті-майстрів GoBeauty дає можливість індивідуальним майстрам розвиватися і розширювати свій бізнес. Сюди можна зберегти всю інформацію про себе: освіта, досвід роботи, перелік послуг. За допомогою програми можна управляти своїм розкладом в будь-який час з будь-якого пристрою. Клієнти зможуть записатися на послугу самостійно. Це заощаджує час (не потрібно відволікатися на телефонні розмови або спілкування в месенджерах) і дозволяє легко та швидко записуватися на послугу, особливо, якщо немає бажання дзвонити. Автоматичні нагадування клієнтам про майбутні візити допоможуть майстрам скоротити кількість пропущених записів, дозволяючи максимізувати прибуток.

 У додатку GoBeauty (https://www.gobeauty.space/) майстри зможуть фіксувати інформацію про своїх клієнтів, що допоможе скласти детальну клієнтську базу з усіма необхідними даними. Знаючи побажання клієнта (послуги, товари, які він вибирає), майстер зможе збільшити вартість середнього чека або робити привабливі персональні програми. Завдяки наявності інформації про клієнта в додатку, можна не відволікатися на запитання під час візиту. І все це абсолютно безкоштовно!