Відповідно до звітності телеком-провайдерів, опублікованій на сайті НКРЗІ*, "Домашній Інтернет" від Київстар обирає найбільша кількість українців. 1,094 млн - саме стільки складає абонентська база фіксованого інтернету від Київстар станом на кінець 3 кв. 2020 року, а це 16% всього В2С-ринку України.
Зараз послуга доступна в 124 містах України, а мережа охоплює 42,5 тис багатоповерхових будинків з більш ніж 4,3 млн квартир. "Домашній Інтернет" від Київстар найбільш популярний у Дніпропетровській, Запорізькій і Житомирській областях. Серед мегаполісів його найчастіше обирають у Дніпрі та Львові.
Ми дуже раді, що наш продукт показує стабільне зростання і все більше українців обирають "Домашній Інтернет" від Київстар. З початку 2020 року ми підключили послугу в 650 нових будинках, а сума інвестицій в розвиток і модернізацію мережі склала майже 100 млн грн, - прокоментував Сергій Сухорук, керівник департаменту фіксованого зв'язку Київстар.
"Домашній Інтернет" від Київстар був виведений на ринок у 2010 році. З 2016 були запущені тарифи "Все Разом", що стало вагомою перевагою "Домашнього Інтернету". Нагадаємо, що Київстар був першим, хто запустив на українському ринку таке конвергентне рішення, що включає в себе фіксований інтернет, мобільний зв'язок, телебачення і дозволяє економити на цих послугах до 50% їх вартості. Абонентська база клієнтів, які обрали цю послугу, становить 774 тис абонентів і щомісяця зростає.
Крім фіксованого зв'язку і тарифів "Все Разом", компанія також пропонує рішення для будинків і дач, де немає можливості провести дротовий інтернет - "Все Разом 4G"*, завдяки якому разом з пакетом мобільного зв'язку абонент отримує і домашній інтернет через технологію 4G без будь-яких обмежень за обсягом трафіку.
* згідно звітності телеком-провайдерів за 3 квартал 2020 року
** при наявності покриття 4G