У Львові може з’явитись міська електричка, як альтернатива метрополітену. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
Сьогодні на сесії Львівської міської ради Орест Олеськів, начальник управління транспорту ЛМР, доповів інформацію щодо дорожньої карти реалізації електронної петиції "Розморозити проект Львівського метрополітену".
"Управління транспорту розуміє, що потрібно розвивати варіанти громадського транспорту. І власне, якщо ми подивимося на наш Генеральний план, то він передбачає створення метрополітену. Проте, зараз у Львові розробляється План сталої міської мобільності, і на фінальній стадії Інтегрована концепція розвитку міста, у якій цей вид транспорту не є передбачений. Це аргументується тим, що реалізація проекту з будівництва метрополітену — це дуже велике навантаження на бюджет міста, і це велика складність проведення робіт, яка може тривати великий проміжок часу", - зазначив він.
За його словами, Інтегрованою концепцією розвитку міста і Планом сталої мобільності передбачається розвиток альтернатив для метрополітену — це міська електричка і розробка техніко-економічного обґрунтування для цього виду транспорту.
Коментар редакційного кота Статуса:
В Україні знаю лише міську електричку у столиці. Кажуть, що після метрополітену це один з найнадійніших видів київського міського громадського транспорту. Проте поїзди все одно регулярно порушують графік руху, запізнення бувають від 5 хвилин до 1,5 години. Ніяких попереджень про запізнення потягів на зупинках не відбувається, оскільки на платформах не передбачені гучномовці.
Во Львове может появиться городская электричка, как альтернатива метрополитену. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.
Сегодня на сессии Львовского городского совета Орест Олеськив, начальник управления транспорта ЛГС, доложил информацию о дорожной карте реализации электронной петиции "Разморозить проект Львовского метрополитена".
"Управление транспорта понимает, что нужно развивать варианты общественного транспорта. И собственно, если мы посмотрим на наш Генеральный план, то он предусматривает создание метрополитена. Однако, сейчас во Львове разрабатывается План постоянной городской мобильности, и на финальной стадии Интегрированная концепция развития города, в которой этот вид транспорта не предусмотрен. Єто аргументируется тем, что реализация проекта по строительству метрополитена - очень большая нагрузка на бюджет города, и большая сложность проведения работ, которая может длиться большой промежуток времени", - отметил он.
По его словам, Интегрированной концепцией развития города и Планом устойчивой мобильности предполагается развитие альтернатив для метрополитена - это городская электричка и разработка технико-экономического обоснования для этого вида транспорта.