ремонт, дороги, нанотехнологииЦього року на кількох вулицях Львова планують випробувати нанотехнологію ремонту доріг від італійської фірми NanoAlps. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

Львів знайомиться з новими сучасними європейськими нанотехнологіями, які застосовуються при будівництві та ремонті доріг. Впродовж цього тижня у Львові перебували представники італійської фірми NanoAlps, які презентували посадовцям міської ради, проектантам та комунальним підприємствам свою технологію у цій галузі.

Технологія NanoAlps передбачає використання екополімерів, що дозволяє поліпшити і зміцнити ґрунти, збільшити термін експлуатації та морозостійкість дорожнього покриття, та скоротити витрати на матеріали і транспорт, а це, своєю чергою, дасть змогу зменшити витрати на ремонт на 30% та пришвидшити час проведення ремонтних робіт. Посадовці міської ради зацікавилися презентованою продукцією та запропонували співпрацю, щоб вже цього року випробувати нанотехнологію з використанням екополімерів під час ремонту кількох ділянок вулиць міста.

Впродовж цього тижня представники італійської фірми NanoAlps презентували три види продукції, яку можна використовувати при різному будівництві. Зокрема, йдеться про:

NanoAlpsRSystemSoli — нанотехнологію для об’єднання і зміцнення ґрунту, яка переробляє малоцінні земляні будівельні матеріали у високоякісні (застосовують як основу для доріг, парковок, велосипедних і пішохідних доріжок, покриття територій портів і аеропортів та ін);

NanoAlpsRSystemDrain — нанотехнологію для несучих шарів ґрунту чи дренуючих поверхонь, яка дозволяє споруджувати водопроникні несучі шари і укріплень для поверхонь (застосовується у транспортній інфраструктурі, де потрібні дренажні властивості);

NanoAlpsRSystemSAFE — нанотехнологію для непроникних мінеральних шарів, яка герметизує водонепроникні шари, створює ущільнення і очищає забруднені грунти (застосовується у всіх сферах, де потрібна висока герметичність і водонепротикність: наприклад, сміттєзвалища, річкові та морські дамби, дамби і земляні вали, водосховища і водні резервуари).

За словами директора ЛКП "Інститут просторового розвитку" Олега Шміда, перш ніж застосовувати цю технологію, потрібно провести аналіз ґрунтів.

"Після перегляду презентації нанотехнології італійської фірми „NanoAlps“, ми запропонували їм співпрацю, щоб як експеримент на невеликих ділянках вулиць Львова випробувати презентовану ними технологію і побачити, як вона працює. Представники фірми запропонували надати нам як бонус необхідну кількість свого наноматеріалу для такого пілотного проекту", — зазначив заступник міського голови Львова з питань житлового-комунального господарства Сергій Бабак.

Нагадаємо, 17 серпня цього року на засіданні виконавчого комітету прийняли рішення "Про використання сучасних світових технологій при будівництві доріг". Відтак, як зазначено у відповідному рішенні, з метою використання сучасних світових технологій при будівництві доріг, підвищення якості, продовження терміну експлуатації, збільшення гарантійного терміну експлуатації дорожнього покриття та зменшення експлуатаційних витрат на його обслуговування, виконавчий комітет вирішив при замовленні проектно-кошторисної документації доріг у завданні на проектування передбачати використання сучасних світових технологій, які збільшують гарантійний термін та зменшують показник вартості 1 року гарантійного терміну (інвестиційна вартість поділена на гарантійний термін) при закладенні шарів дорожнього одягу, зокрема, але не винятково, екополімерів.


В этом году на нескольких улицах Львова планируют испытать нанотехнологию ремонта дорог от итальянской фирмы NanoAlps. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.

Львов знакомится с новыми современными европейскими нанотехнологиями, которые применяются при строительстве и ремонте дорог. В течение этой недели во Львове находились представители итальянской фирмы NanoAlps, которые представили чиновникам городского совета, проектантам и коммунальным предприятиям свою технологию в этой области.

Технология NanoAlps предусматривает использование экополимера, что позволяет улучшить и укрепить почвы, увеличить срок эксплуатации и морозостойкость дорожного покрытия, и сократить затраты на материалы и транспорт, а это, в свою очередь, позволит снизить расходы на ремонт на 30% и ускорить время проведения ремонтных работ. Чиновники городского совета заинтересовались презентованной продукцией и предложили сотрудничество, чтобы уже в этом году испытать нанотехнологию с использованием экополимера при ремонте нескольких участков улиц города.

В течение этой недели представители итальянской фирмы NanoAlps представили три вида продукции, которую можно использовать при различном строительстве. В частности, речь идет о:

NanoAlpsRSystemSoli - нанотехнологии для объединения и укрепления почвы, которая перерабатывает малоценные земляные строительные материалы в высококачественные (применяют как основу для дорог, парковок, велосипедных и пешеходных дорожек, покрытие территорий портов и аэропортов и т.д.),

NanoAlpsRSystemDrain - нанотехнологии для несущих слоев почвы или дренирующих поверхностей, которая позволяет строить водопроницаемые несущие слои и укреплений для поверхностей (применяется в транспортной инфраструктуре, где нужны дренажные свойства)

NanoAlpsRSystemSAFE - нанотехнологии для непроницаемых минеральных слоев, которая герметизирует водонепроницаемые слои, создает уплотнения и очищает загрязненные почвы (применяется во всех сферах, где требуется высокая герметичность и водонепротикнисть: например, свалки, речные и морские дамбы, плотины и земляные валы, водохранилища и водные резервуары ).

По словам директора ЛКП "Институт пространственного развития" Олега Шмида, прежде чем применять эту технологию, нужно провести анализ почв.

"После просмотра презентации нанотехнологии итальянской фирмы "NanoAlps", мы предложили им сотрудничество, чтобы в качестве эксперимента на небольших участках улиц Львова испытать представленную ими технологию и увидеть, как она работает. Представители фирмы предложили предоставить нам как бонус необходимое количество своего наноматериала для такого пилотного проекта", - отметил заместитель городского председателя Львова по вопросам жилищно-коммунального хозяйства Сергей Бабак.

Напомним, 17 августа этого года на заседании исполнительного комитета приняли решение "Об использовании современных мировых технологий при строительстве дорог". Поэтому, как указано в соответствующем решении, с целью использования современных мировых технологий при строительстве дорог, повышения качества, продление срока эксплуатации, увеличение гарантийного срока эксплуатации дорожного покрытия и уменьшения эксплуатационных расходов на его обслуживание, исполнительный комитет решил при заказе проектно-сметной документации дорог в задании на проектирование предусматривать использование современных мировых технологий, которые увеличивают гарантийный срок и уменьшают показатель стоимости 1 года га антийного срока (инвестиционная стоимость поделена на гарантийный срок) при закладке слоев дорожной одежды, в том числе, но не исключительно, экополимера.