петиция, маршрутки, БабакЗаступник міського голови Львова з питань житлвово-комунального господарства прокоментував петицію львів'янки щодо відмови від маршруток та переходу на електротранспорт у місті. Петиція набрала більше 500 голосів. Про це інформує прес-служба Львівської міської ради.

Як зауважив Сергій Бабак, заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства, на реалізацію петиції про відмову у Львові від маршруток і перехід на електротранспорт потрібно десятки років і мільярди гривень.

"Львів, однозначно, потребує транспортного оновлення. Як мешканець Львова, я підтримую таку петицію. Все ніби добре, однак у мене є три запитання до ініціаторів цієї петиції: скільки це буде коштувати? де взяти гроші? приклад якогось міста, де за два роки реалізували таку суттєву зміну в транспортній інфраструктурі? У цьому випадку лише проектні роботи коштуватимуть сотні мільйонів гривень, адже потрібно запроектувати нові трамвайні і тролейбусні лінії. Також, у нас немає багато фахових організацій, які б це спроектували. Друге – потрібно розуміти, що трамваї і тролейбуси, це не тільки вагони, які їздять. Це тягові підстанції, кабельні мережі, колії, контактні мережі. І лише на ці роботи потрібно кілька років", - зазначив він.

За його словами, петиція має право на існування, але потрібно розуміти механізм її реалізації.

"Підкреслюю, що для цього потрібно мільярди гривень і десятиріччя на впровадження", - наголосив заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства.


Заместитель городского председателя Львова по вопросам житлвово-коммунального хозяйства прокомментировал петицию львовянки об отказе от маршруток и переходе на электротранспорт в городе. Петиция набрала более 500 голосов. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.

Как отметил Сергей Бабак, заместитель городского головы Львова по вопросам жилищно-коммунального хозяйства, на реализацию петиции об отказе во Львове от маршруток и переходе на электротранспорт нужно десятки лет и миллиарды гривен.

"Львов, однозначно, требует транспортного обновления. Как житель Львова, я поддерживаю такую ​​петицию. Все вроде хорошо, но у меня есть три вопроса к инициаторам этой петиции: сколько это будет стоить? Где взять деньги? Пример города, где за два года реализовали такое​существенное изменение в транспортной инфраструктуре? В этом случае только проектные работы будут стоить сотни миллионов гривен, ведь нужно запроектировать новые трамвайные и троллейбусные линии. Также, у нас нет много профессиональных организаций, которые бы это спроектировали. Второе - нужно понимать, что трамваи и троллейбусы, это не только вагоны, которые ездят. Это тяговые подстанции, кабельные сети, пути, контактные сети. И только на эти работы потребуется несколько лет", - отметил он.

По его словам, петиция имеет право на существование, но нужно понимать механизм ее реализации.

"Подчеркиваю, что для этого нужны миллиарды гривен и десятилетия на внедрение", - отметил заместитель городского председателя Львова по вопросам жилищно-коммунального хозяйства.