Начальник управління військової прокуратури Західного регіону України Юрій Табака повідомив, що слідчі розглядають кілька версій аварії вертольота Мі-8 Сухопутних військ Збройних сил України в Рівненській області, що призвела до загибелі чотирьох військовослужбовців - членів екіпажу. Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна". https://ua.interfax.com.ua/news/general/590578.html
"Серед них і технічна несправність, неякісне пальне, неякісна підготовка до проведення польотів. Усі ці версії відпрацьовуються під час досудового розслідування", - розповів він під час брифінгу у Львові в четвер.
Табака зазначив, що слідство відпрацьовуватиме всі версії, і кожній із них буде надано правову оцінку.
Як повідомлялось, у військовій частині А2595 (16 окрема бригада армійської авіації Командування Сухопутних військ ЗСУ (м. Броди Львівської області) 29 травня відбувалися планові льотні навчання "День-Ніч". Пізно ввечері під час польоту поблизу с. Сестрятина Рівненської області на відстані близько 3 км від зазначеного населеного пункту вертоліт через не відомі наразі причини впав.
В авіакатастрофі загинули командир екіпажу - командир 16 окремої бригади армійської авіації Сухопутних військ полковник Ігор Мазепа, льотчик-штурман старший лейтенант Владислав Попенко, бортовий авіаційний технік-інструктор капітан Василь Романюк, бортовий авіаційний технік старший лейтенант Павло Дацюк.
Розслідують обставини падіння вертольота слідчі територіального управління Державного бюро розслідувань (ДБР), розташованого в місті Хмельницькому. Кримінальне провадження розслідується за ст. 416 Кримінального кодексу України (порушення правил польотів).
Стаття 416 КК України "Порушення правил польотів або підготовки до них", а також порушення правил експлуатації літальних апаратів, що спричинило катастрофу або інші тяжкі наслідки, - карається позбавленням волі на термін від 5 до 15 років.
Начальник управления военной прокуратуры Западного региона Украины Юрий Табака сообщил, что следователи рассматривают несколько версий аварии вертолета Ми-8 Сухопутных войск Вооруженных сил Украины в Ровенской области, приведшей к гибели четырех военнослужащих - членов экипажа. Об этом сообщает
"Среди них техническая неисправность, некачественное топливо, некачественная подготовка к проведению полетов. Все эти версии отрабатываются во время досудебного расследования", - рассказал он во время брифинга во Львове в четверг.
Табака отметил, что следствие будет отрабатывать все версии, и каждой из них будет дана правовая оценка.
Как сообщалось, в военной части А2595 (16 отдельная бригада армейской авиации Командования Сухопутных войск ВСУ (г. Броды Львовской области) 29 мая происходили плановые летные учения "День-Ночь". Поздно вечером во время полета вблизи с. Сестрятин Ровенской области на расстоянии около 3 км от указанного населенного пункта вертолет по неизвестным пока причинам упал.
В авиакатастрофе погибли командир экипажа - командир 16 отдельной бригады армейской авиации Сухопутных войск полковник Игорь Мазепа, летчик-штурман старший лейтенант Владислав Попенко, бортовой авиационный техник-инструктор капитан Василий Романюк, бортовой авиационный техник старший лейтенант Павел Дацюк.
Расследуют обстоятельства падения вертолета следователи территориального управления Государственного бюро расследований (ГБР), расположенного в городе Хмельницком. Уголовное производство расследуется по ст. 416 Уголовного кодекса Украины (нарушение правил полетов).
Статья 416 УК Украины "Нарушение правил полетов или подготовки к ним", а также нарушение правил эксплуатации летательных аппаратов, повлекшее катастрофу или иные тяжкие последствия, - наказывается лишением свободы на срок от 5 до 15 лет.