Львовоблэнерго, показания счетчика, SMS, СМСЗ травня 2017 року клієнти "Львівобленерго» можуть повідомляти показники електролічильників на короткий номер 5068 з допомогою SMS. Про це повідомляє прес-служба ПрАТ "Львівобленерго".

Аби подати показник на номер 5068 у SMS-повідомленні потрібно вказати два значення у форматі "Код{пробіл}Показник":

  • 1) код – це десятизначний код абонента (десятизначний можна дізнатись з квитанції про оплату, яку ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в оператора Кол-центру ПрАТ "Львівобленерго" або у відповідному районному відділенні електропостачання);
  • 2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Якщо система успішно прийняла ваш показник, ви отримаєте повідомлення із текстом "Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про це повідомленням: "Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник".

У SMS-повідомленні для зонних лічильників потрібно вказати три значення у форматі

  • "Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч"

У SMS-повідомленні для трьохзонних лічильників потрібно вказати чотири значення у форматі

  • "Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік" 

Стандартна вартість відправки SMS на короткий номер для абонентів ПрАТ "Київстар" становить 1,00 грн; ТОВ "Лайфселл" (lifecell) — 1,00 грн; ПрАТ "МТС Україна" (ТМ VODAFONE) — 1,00 грн.

Даними на перше число календарного місяця вважаються показники, подані протягом періоду, який починається за два РОБОЧІ дні до кінця місяця і завершується на третій РОБОЧИЙ день наступного місяця. Якщо останні і перші числа місяця припадають на вихідні дні, то період, в якому можна подавати показники, збільшиться.


С мая 2017 клиенты "Львовоблэнерго" могут сообщать показатели электросчетчиков на короткий номер 5068 с помощью SMS. Об этом сообщает пресс-служба АО "Львовоблэнерго".

Чтобы подать показатель на номер 5068 в SMS-сообщении нужно указать два значения в формате "Код {пробел} Показатель":

  • 1) код-это десятизначный код абонента (десятизначный можно узнать из квитанции об оплате, которую вы получаете в пунктах приема платежей, у оператора Кол-центра ЧАО "Львовоблэнерго" или в соответствующем районном отделении электроснабжения)
  • 2) показатель - это показатель прибора учета на дату отправки SMS-сообщения.

Если система успешно приняла ваш показатель, вы получите сообщение с текстом "Спасибо. Показания приняты к обработке". Если Вы допустили ошибку, система автоматически оповестит Вас сообщением: "Показания не приняты. Ожидаем 10-значный код пробел показатель".

Для потребителей, которые имеют зонные счетчики, показатели следует подавать следующим образом:

  • "Код {пробел} Показник_День {пробел} Показник_Нич"

В SMS-сообщении для трехзонных счетчиков нужно указать четыре значения в формате

  • "Код {пробел} Показник_Пивпик {пробел} Показник_Нич {пробел} Показник_Пик"

Стандартная стоимость отправки SMS на короткий номер для абонентов АО «Киевстар» составляет 1,00 грн; ООО "Лайфселл" (lifecell) - 1,00 грн; ЧАО "МТС Украина" (ТМ VODAFONE) - 1,00 грн.

Данным на первое число календарного месяца считаются показатели, представленные в течение периода, начинающегося за два рабочих дня до конца месяца и завершающегося на третий рабочий день следующего месяца. Если последние и первые числа месяца приходятся на выходные дни, то период, в котором можно подавать показатели, увеличится.