ЛКП "Львівелектротранс" планує змінити систему мотивації праці водіїв, аби залучити нових працівників. Адже середній вік водія львівських тролейбусів та трамваїв досить високий – 53 роки. 26% водіїв вже на пенсії. Про це розповів 27 березня, під час круглого столу директор ЛКП "Львівелектротранс" Олег Береза, інформує "
За його словами, незалежно від маршруту мінімальна зарплата водія на початку роботи становитиме 7 тисяч грн. в місяць.
"5 тисяч грн за те, що він відпрацював, і 2 тисячі грн – мотиваційні. Ми хочемо запровадити оплату за регулярність та за виконання основних показників підприємства", - зазначив Олег Береза.
Зараз, за його словами, мінімальна зарплата водія – 5 тисяч грн. Середня зарплата - 7,8 тисяч грн. Максимальна може становити і до 15 тисяч грн, але це поодинокі випадки.
"Зарплата, до якої "доходять" 10-20 людей - 11-12 тисяч грн.", - резюмував Олег Береза.
Також він додав, що працюють на підприємстві і над відновленням роботи школи водіїв електротранспорту.
ЛКП "Львовэлектротранс" планирует изменить систему мотивации труда водителей, чтобы привлечь новых работников. Ведь средний возраст водителя львовских троллейбусов и трамваев достаточно высок - 53 года. 26% водителей уже на пенсии. Об этом рассказал 27 марта, во время круглого стола директор ЛКП "Львовэлектротранс" Олег Береза, информирует "
По его словам, независимо от маршрута минимальная зарплата водителя в начале работы составит 7000 грн. в месяц.
"5000 грн за то, что он отработал, и 2000 грн - мотивационные. Мы хотим ввести оплату за регулярность и за выполнение основных показателей предприятия", - отметил Олег Береза.
Сейчас, по его словам, минимальная зарплата водителя - 5000 грн. Средняя зарплата - 7800 грн. Максимальная может составлять и до 15 000 грн, но это единичные случаи.
"Зарплата, до которой "доходят" 10-20 человек - 11-12 тысяч грн.", - резюмировал Олег Береза.
Также он добавил, работают на предприятии и над восстановлением работы школы водителей электротранспорта.