Петиція львів'янки з пропозицією відмовитись від маршруток та перейти на електротранспорт і зручні автобуси набрала необхідну кількість голосів та потрапила до розгляду мерії. Про це стало відомо з Єдиної системи місцевих
Нагадаємо, автор петиція Анна Меленчук аргументувала свою пропозицію тим, що функціонал маршруток не справляється з пасажиропотоком сучасного міста Львова: вони переповнені, брудні та зрештою небезпечні для життя. Задля збільшення прибутку водії переповнюють маршрутні таксі людьми, які змушені подекуди годинами стояти в жахливих умовах.
У зв'язку з цим від імені мешканців міста Львова вона вимагає разом з експертами з транспортного планування, мешканцями міста та приватними перевізниками провести транспортне моделювання міста Львова та розробити дворічний план повної відмови міста від маршрутних таксі з подальшим переходом на тролейбуси, електроавтобуси та автобуси з більшою пасажиромісткістю, які курсуватимуть за чітко визначеним графіком.
Окрім того, вона пропонує забезпечити весь громадський транспорт пандусами та спеціально обладнаними місцями для людей з інвалідністю та встановити електронне табло з часом прибуття транспорту на зупинках.
"Успішні європейські країни відмовились від маршрутних таксі. Пора і в Україні покінчити з "лихими 90-ми". З якого міста, якщо не Львова почати ці зміни?", - написала вона.
Станом на 29 січня, петицію підписали 648 осіб з 500 необхідних.
Петиция львовянки с предложением отказаться от маршруток и перейти на электротранспорт и удобные автобусы набрала необходимое количество голосов и попала на рассмотрение мэрии. Об этом стало известно из Единой системы местных
Напомним, автор петиция Анна Меленчук аргументировала свое предложение тем, что функционал маршруток не справляется с пассажиропотоком современного города Львова: они переполнены, грязные и, в конце концов, опасны для жизни. Для увеличения прибыли водители переполняют маршрутные такси людьми, которые вынуждены иногда часами стоять в ужасных условиях.
В связи с этим от имени жителей города Львова она требует вместе с экспертами по транспортному планированию, жителями города и частными перевозчиками провести транспортное моделирование Львова и разработать двухлетний план полного отказа города от маршрутных такси с последующим переходом на троллейбусы, электроавтобусы и автобусы с большей пассажировместимостью, которые будут курсировать по четко определенному графику.
Кроме того, она предлагает обеспечить весь общественный транспорт пандусами и специально оборудованными местами для людей с инвалидностью и установить электронное табло с временем прибытия транспорта на остановках.
"Успешные европейские страны отказались от маршрутных такси. Пора и в Украине покончить с "лихими 90-ми". С какого города, если не Львова, начать эти изменения?", - написала она.
По состоянию на 29 января, петицию подписали 648 человек из 500 необходимых.