Комплексний підхід до оновлення інфраструктури: у місті встановлюють стовпці безпеки. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
Виїзд на кільце зі знаком "Рух по колу" - виклик для водіїв-початківців. Адже минулого року змінилися правила проїзду на всіх кругових перехрестях, і тепер "хто на "кільці" – той і головний". Але навіть досвідчені водії часто потрапляють в аварії на таких перехрестях через погану видимість на них. У світі давно діє практика: встановлювати стовпці безпеки на "кільці", аби суттєво зменшити аварійність на цих ділянках дороги.
Перші стовпці безпеки на кругових перехрестях у Львові з’явилися у червні минулого року на кільці Наукова-Кульпарківська. А тепер їх встановили також на кругових перехрестях Кульпарківська - Володимира Великого та Княгині Ольги - Володимира Великого. Дорожнє ноу-хау впроваджують у рамках проекту "Розумний мікрорайон". За статистичними даними Головного управління національної поліції у Львівській області, на цих кільцях за 2017 рік було зафіксовано 2 та 4 аварії з травмуванням водіїв чи пасажирів. На перший погляд може здатися, що кількість не значна. Однак кільця призначені для того, аби зменшувати на них швидкість. Тому для більшості зіткнень достатньо виклику страхової служби, відповідно не так багато випадків, зафіксованих поліцією.
Встановлені у "Розумному мікрорайоні" стовпці вночі підсвічують. Так водії чіткіше розумітимуть, як організований рух на перехресті, і це дасть змогу в нічний час і за несприятливих погодніх умов убезпечити рух транспорту. Окрім підсвітки, стовпці безпеки мають ще одну функцію та конструкцію: вказують напрям руху миготінням стрілок.
"Найкращою характеристикою ефективності їх роботи є те, що з часу встановлення цих стовпців ми не мали жодного ДТП через перетин цих кілець "навпростець". До встановлення стовпців такий перетин відбувався системно, особливо коли їхали не місцеві мешканці з вул. Виговського на вул. Володимира Великого", — повідомив Орест Тимчишин, виконувач обов'язків голови Франківської районної адміністрації.
Таке впровадження - загальноприйнята європейська практика. У країнах Європи та у Сполучених Штатах встановлюють стовпці безпеки не лише на усіх кругових перехрестях, але й вздовж велодоріжок, небезпечних поворотів. Це дозволяє суттєво зменшити аварійність на великих швидкостях та в умовах поганої видимості.
Комплексный подход к обновлению инфраструктуры: в городе устанавливают столики безопасности. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.
Выезд на кольцо со знаком "Движение по кругу" - вызов для водителей. Ведь в прошлом году изменились правила проезда на всех круговых перекрестках, и теперь "кто на" кольце "- тот и главный". Но даже опытные водители часто попадают в аварии на таких перекрестках из-за плохой видимости на них. В мире давно действует практика: устанавливать столбики безопасности на "кольце", чтобы существенно уменьшить аварийность на этих участках дороги.
Первые столбики безопасности на круговых перекрестках во Львове появились в июне прошлого года на кольце Научная - Кульпарковская. А теперь их установили также на круговых перекрестках Кульпарковская - Владимира Великого и Княгини Ольги - Владимира Великого. Дорожное ноу-хау внедряют в рамках проекта "Умный микрорайон". По статистическим данным Главного управления национальной полиции во Львовской области, на этих кольцах за 2017 год было зафиксировано 2 и 4 аварии с травмированием водителей или пассажиров. На первый взгляд может показаться, что количество незначительное. Однако кольца предназначены для того, чтобы уменьшать на них скорость. Поэтому для большинства столкновений достаточно вызова страховой службы, соответственно, не так много случаев, зафиксированных полицией.
Установленные в "Умному микрорайоне" столбики ночью подсвечивают. Так водители четко понимать, как организовано движение на перекрестке, и это позволит в ночное время и при неблагоприятных погодных условиях обезопасить движение транспорта. Кроме подсветки, столбики безопасности имеют еще одну функцию и конструкцию: указывают направление движения миганием стрелок.
"Лучшей характеристикой эффективности их работы является то, что со времени установления этих столбиков мы не имели ни одного ДТП из-за пересечение этих колец "напрямик". До установления столбиков такое пересечение происходило системно, особенно когда ехали не местные жители с ул. Выговского на ул. Владимира Великого", - сообщил Орест Тимчишин, исполняющий обязанности председателя Франковской районной администрации.
Такое внедрение - общепринятая европейская практика. В странах Европы и в Соединенных Штатах устанавливают столбцы безопасности не только на всех круговых перекрестках, но и вдоль велодорожек, опасных поворотов. Это позволяет существенно уменьшить аварийность на больших скоростях и в условиях плохой видимости.