Завершився ІІ етап ремонту вул. Шевченка, на ділянці від вул. Хорватська до вул. Я. Мудрого. Виконує роботи ТзОВ «Онур», яке перемогло у тендері. Вартість ремонту всієї ділянки становить 58,8 млн грн. Як повідомили у ЛКП «Львівавтодор», підрядник змонтував нову трамвайну колію, постелив бруківку, облаштував хідники і новий дорожній одяг. Тому вже з середи, 30 грудня, цю частину планують відкрити для проїзду.
«Зі середи зранку ми відкриваємо вул. Шевченка вже для проїзду. Зроблена частина від церкви св. Анни до вул. Ярослава Мудрого, і також зроблена частина від вул. Залізничної - квазікільце. Ще залишається середина, яка є найскладнішою — від вул. Ярослава Мудрого до вул. Залізничної. Зараз вся документація по цій ділянці є на експертизі. Очікуємо у другій декаді січня експертний висновок і будемо давати документацію на міжнародний тендер. Плануємо орієнтовно у березні розпочати там роботи. А до того часу вул. Шевченка буде відкрита для проїзду, фактично, взимку люди будуть мати можливість нормально проїхати, крім трамваю.
Також паралельно будемо готувати документацію по ремонту вул. Залізничної. Це вже буде наступний етап, бо ця вулиця дає можливість швидше з центру міста виїжджати на Рясне", — прокоментував міський голова Львова Андрій Садовий.
За його словами, зараз на вулиці Шевченка, на відрізку від церкви св. Анни до вул. Ярослава Мудрого, є 80 паркомісць, яких раніше не було, якісна велодоріжка, нові хідники, хороше освітлення.
«Ремонт вул. Шевченка ми розділили на три частини. Нагадаю, що вкінці літа ми завершили першу частину — облаштування квазікільця, а від вул. Ярослава Мудрого до вул. Залізничної буде третя частина.
Друга частина майже завершена і готова до відновлення руху. Залишається ще нанести розмітку і встановити контактну мережу. Та це буде виконано у наступному році.
Відзначу, що вже стандартно, коли ми проводимо ремонт чи реконструкцію вулиці, то замінюємо всі інженерні мережі. Відбувається повне перевтілення простору — стелимо нове дорожнє покриття, облаштовуємо хідники, місця для паркування, трамвайні колії", — розповіла Оксана Єстеферова, директорка ЛКП «Львівавтодор».
За інформацією ЛКП «Львівавтодор», проектно-кошторисна документація на реконструкцію вул. Шевченка, на ділянці від вул. Хорватська до вул. Я. Мудрого, була розроблена 2020 року проектною організацією ТзОВ «Трамдорпроект». Довжина вулиці в межах реконструкції - 368 м.
Проектом передбачено повне розбирання дорожнього одягу, трамвайних колій і тротуарів, зрізка зелених насаджень, які попадають в межі виконання робіт. Реконструкція всіх інженерних мереж згідно наданих технічних умов. Влаштування проїзної частини і суміщених з нею нових трамвайних колій по середині вулиці, влаштування вздовж проїзної частини з обох боків велосипедних смуг та на окремих ділянках велосипедних доріжок, влаштування кишень для машин швидкої допомоги, аварійних служб та тимчасової стоянки машин мешканців будинків. Влаштування тротуарів і пішохідних зон з забезпеченням комфортних умов для пересування та відпочинку маломобільних груп населення. Влаштування контактної мережі трамваю, вуличного освітлення, благоустрій вуличного простору.
Ремонтні роботи розпочалися 8 липня і станом на 28 грудня виконано наступні види будівельних робіт:
влаштовано камери каналізаційного колектора — 8 шт.
влаштовано водопровідні камери — 3 шт.
влаштування дорожнього корита — 2550 м2.
влаштування піщаної основи — 2550 м2.
влаштування щебеневої основи — 2550 м2.
влаштування бетонної основи під бруківку — 2550 м2.
замощення бруківкою — 2580 м2.
влаштування врізки водопроводу діаметром 225 мм
монтаж плит ПК — 212 шт.
влаштування засувки діаметром 600 мм — 2 шт.
влаштовано бетонний бордюр — 1507 м. п.
виконано переврізка водопроводу діаметром 630 мм.
монтаж колії в одноколійному вимірі - 741 м. п.
влаштування фундаментів під опори — 26 шт.
влаштування тротуару — 2200 м2 .
влаштовано опори контактної мережі - 26 шт.
влаштування велосипедних смуг і доріжок — 1100 м2.
влаштування паркомісць — 505 м2 .
«Ми провели повну реконструкцію цієї ділянки вул. Шевченка. Провели санацію існуючого колектора, що спростило роботу і пришвидшило темп. Облаштували новий дорожній одяг; повністю замінена і влаштована нова трамвайна колія; облаштовано паркомісця; велодоріжка з обох боків: з одного боку вона йде по тротуару, а з іншого — по проїзній частині; облаштовано нові тротуари; нове зовнішнє освітлення», — розповів Олександр Добоні, головний інженер ТзОВ «Онур».