путепровод, Рясное, Шевченко-КовчаПроект будівництва шляхопроводу на перетині вулиць Шевченка і Ковча перебуває на експертизі, і вже у вересні має бути запропонований остаточний варіант. Про це повідомляє інформаційний портал депутатів Львівської міської ради. 

Про це за результатами робочої зустрічі щодо реалізації Стратегії розвитку Рясного, яка відбулася вчора, 26 липня, повідомив депутат фракції "Народний контроль" Михайло Дідух.

"Шляхопровід Шевченка-Ковча – проект на експертизі. Зі сторони експертів було ряд зауважень, які на даний час ліквідовані. Орієнтовно на вересень очікуємо готовий проект, а через 4 місяці – робочий проект і можна приступати до реалізації", – написав депутат на своїй сторінці у Facebook.

Орієнтовна вартість будівництва – близько 40 млн гривень.

Також Михайло Дідух підтвердив, що планується зведення альтернативної дороги з Рясного.

"Після довгих дискусій вирішили працювати над проектом сполучення вулиць Шевченка та Суботівської без будівницта тунелю під колією і зі звуженням із 4 до 2 смуг, але із можливістю подальшої розбудови дороги в майбутньому. Орієнтовна вартість будівництва –140 мільйонів гривень", – розповів він.


Проект строительства путепровода на пересечении улиц Шевченко и Ковча находится на экспертизе, и уже в сентябре должен быть предложен окончательный вариант. Об этом сообщает информационный портал депутатов Львовского городского совета. 

Об этом по результатам рабочей встречи по реализации Стратегии развития Рясного, которая состоялась вчера, 26 июля, сообщил депутат фракции "Народный контроль" Михаил Дидух.

"Путепровод Шевченко-Ковча - проект на экспертизе. Со стороны экспертов был ряд замечаний, которые в настоящее время ликвидированы. Ориентировочно на сентябрь ожидаем готовый проект, а через 4 месяца - рабочий проект и можно приступать к реализации", - написал депутат на своей странице в Facebook.

Ориентировочная стоимость строительства - около 40 млн гривен.

Также Михаил Дидух подтвердил, что планируется возведение альтернативной дороги из Рясного.

"После долгих дискуссий решили работать над проектом сообщения улиц Шевченко и Субботовской без строительства тоннеля под путями и с сужением с 4 до 2 полос, но с возможностью дальнейшего развития дороги в будущем. Ориентировочная стоимость строительства -140 000 000 гривен", - рассказал он.