За
Як повідомив Андрій Білий, у Львові наразі є трамвайні платформи з різною висотою до 360 мм. Для старших трамваїв Татра КТ4, яких є більше 100 одиниць, висота нижньої сходинки може опускатися до 200 мм в процесі експлуатації. Це означає, що люди, коли виходять на платформу, не очікуючи, що платформа може бути вище, іноді падають.
"Тобто прекрасне бажання зробити зручно особам з інвалідністю створило небезпеку іншим", - зазначає він.
Після численних скарг була створена робоча група для визначення стандартної висоти платформи, бо ДБН визначає "висота платформи має бути на рівні першої сходинки трамваю".
Сьогодні робоча група визначила 250 мм - як стандартну висоту для платформ трамваїв.
Наступним кроком буде підготовка рішення виконавчого комітету Львівської міської ради для затвердження. Та всі наступні проекти будуть виконані одної висоти.
По
Как сообщил Андрей Белый, во Львове сейчас есть трамвайные платформы с разной высотой до 360 мм. Для болем старых трамваев Татра КТ4, которых более 100 единиц, высота нижней ступени может опускаться до 200 мм в процессе эксплуатации. Это означает, что люди, когда выходят на платформу, не ожидая, что платформа может быть выше, иногда падают.
"То есть прекрасное желание сделать удобно лицам с инвалидностью создало опасность другим", - отмечает он.
После многочисленных жалоб была создана рабочая группа для определения стандартной высоты платформы, так как ДБН определяет: "высота платформы должна быть на уровне первой ступени трамвая".
Сегодня рабочая группа определила 250 мм - как стандартную высоту для платформ трамваев.
Следующим шагом будет подготовка решения исполнительного комитета Львовского городского совета для утверждения. И все последующие проекты будут выполнены одной высоты.